Hallo allemaal! Ik heb een Samsung A52S, gekocht november 2021, prachtig toestel, taal Engels. Maar ……..
Het apparaat wil ineens niet meer mobiel bellen. In Connections --> mobile networks → network operators  staat Select Automatically op ON.Â
Ik kan deze instelling niet op OFF zetten, ik krijg een foutmelding "error while searching for networks"
Stapje terug: In Connections --> mobile networks --> access Point names staat KPN Internet met een gele stipe rvoor. De inhoud van de pagina is een serie lege instellingen (geen APN wellicht?).Â
Wifi doet het normaaal, en coip bellen gaat prima. Zet ik de wifi OFF en probeer ik te bellen dan krijg ik de foutmelding "Connect to a wifi or mobile network to make this call"Â
De smartphone wil / kan kennelijk geen verbinding maken met mobiele netwerken en ik kan niet mobiel bellen zonder dat ik ben ingelogd op een wifi netwerk.
Heeft iemand ditzelfde probleem? men suggereerde dat het ingebouwde modem wom een fysieke of software reden] niet goed werkt. En wat zou een remedie kunnen zijn ?
Â