Skip to main content
Hallo, Ik kan niet meer bellen. Mijn telefoon staat gewoon aan en ik heb nog wel Wifi omdat we in huis draadloze wifi hebben, maar de telefoon gaat zowel met uitgaande als inkomende gesrpekken niet over. Er is gewoon geen netwerk beschikbaar. Ik kan ook niet op internet met mijn data. Waar ligt dit aan? Ik heb hier de laatste tijd wel vaker last van en ik vind het zeer onbetrouwbaar. Wel krijg ik steeds berichtjes van de berichtenservice dat ik gemiste oproepen heb, dus daarom weet ik dat mensen me niet kunnen bereiken.



Help!!
Wat je zou kunnen proberen is of je simkaart in een andere telefoon past om zo te zien of het aan je mobiel ligt of aan de simkaart.
Hoi Orchidee,



Wat vervelend dat je telefoon soms geen netwerk pakt.



Ik zie aan je gegevens dat je wel een internet verbinding hebt. Ook heb gisteren nog uitgaande gesprekken gevoerd. Zie je ook aan je bereik(streepjes) dat je een mindere verbinding hebt? Ik zie dat je simkaart gewoon aangemeld is op het netwerk. Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset. Zou jij je toestel opnieuw willen opstarten? Dan meldt je telefoon zich opnieuw aan op het netwerk.



Voor de optimale internet instellingen wil ik je vragen eens naar dit topic te kijken. De tip van RicoK(dank hiervoor:)) is ook een hele goede. Heb je dat al geprobeerd?

Reageer