Skip to main content
sinds een paar dagen heb ik 2 problemen; ten eerste heb ik regelmatig geen service (en ja ik heb alles al gedaan wat op de diverse sites staat om eea te toetsen of resetten). ten tweede kan ik niet bellen of sms' en.

Ik heb een simyo abonnement en een iphone 3. Ik heb niet ineens een ander toestel, geen ander nummer, geen andere iOS, geen andere instellingen gedaan, ik heb voldoende beltegoed en er is niets mis met de betalingen. Het is ineens sinds een paar dagen, daarvoor werkte alles prima. Heb ook mijn simkaart in een oude nokia gedaan, dan kan ik wel bellen/sms en.

Het werkt sporadisch wel (vanochtend kon ik ineens wel bellen, maar nu niet meer) zelfs als er wel bereik is (hij geeft nu bv aan wel een netwerk te zien, met voldoende streepjes, maar ik mag nog steeds niet bellen en als men mij belt ben ik niet bereikbaar).

Ligt het aan simyo, toestel of combinatie en wat kan ik doen om dit op te lossen...
Hoi Peanut, welkom op het Simyo forum :)



Mede door je uitgebreide omschrijving, maar vooral door "Heb ook mijn simkaart in een oude nokia gedaan, dan kan ik wel bellen/sms en. " doet me vermoeden dat jouw iPhone 3 het aan het begeven is :(

Dat is op zich ook niet vreemd als je bedenkt dat smartphones niet gemaakt zijn om 6 à 7 jaar mee te gaan. Ik ben dus bang dat je je misschien beter kunt gaan oriënteren op een opvolger.



Leuke naam trouwens; Peanut. Hoe kom je erop?
ik vermoed ook dat de iphone het na lange trouwe tijd aan het begeven is... gelukkig kan ik binnenkort een 4 van een collega verwachten... maar ondertussen dus beperkt bereikbaar... gelukkig is er niets mis met m'n abo of simkaart. De servicedesk heeft 'm nog gereset, vervolgens heb ik wel netwerk, maar bellen is no-no. Wel snelle service, gelijk vanochtend gemaild en gebeld.. super goed geholpen :)



Peanut... tja.. komt van Linda (pinda)... en wie vind snoopy nou niet leuk...:8
Ernst dacht aan het zelfde nootje als ik zie ik 😃
Hoi Peanut,



Het is in elk geval goed dat we het probleem hebben te lokaliseren met z'n allen 😃. We horen van je of de iPhone 4 wel werkt!



Groetjes, Tiury



@Raytje, jullie zijn uit hetzelfde nootje getapt.

Reageer