Skip to main content
Kan verdorie nog steeds niet bellen door "Niet aangemeld bij Netwerk"



Dus één of andere sukkel bij Simyo heeft weer eens aan de instellingen zitten prutsen zonder know how,  of mijn simkaart is gewoon defect.?

W A A R D E L O O S
Gelukkig er wordt nog gewerkt.

Als het goed is, zou men een nieuwe simkaart opsturen.
Fijn dat je probleem is opgelost.

Mocht je weer iets hebben kan het dan wat vriendelijker?

Sukkels moet je ergens anders zoeken.

Hoofdletters horen hier ook niet.

Alvast bedankt.

Respect hier op dit forum.
Ik wil niet vervelend zijn, maar over sukkels gesproken...



Ik heb zojuist  weer een email van jullie ontvangen, lees hieronder:

Let wel, ik heb helemaal niks geannuleerd, jullie zouden een simkaart opsturen en nu dit weer, daar wordt je toch moedeloos van of niet?

Ik betaal om te bellen, het is niet gratis hè, dus hoe lossen we dit nu weer op.





Beste klant,



Op uw verzoek is de aanvraag voor een Simyo simkaart geannuleerd. De simkaart zal niet worden verstuurd.





Met vriendelijke groet,



Het Simyo team



Op dit bericht kunt u niet reageren. Voor vragen kunt u terecht op www.simyo.nl/service <http://www.simyo.nl/service

Hoi JBNL,



Om het forum overzichtelijk te houden heb ik je topic verplaatst naar het subforum Bellen.



Wat jammer dat je niet te spreken bent over onze service.

In dit topic heb ik al een reactie gegeven op je vragen.

De reden dat je de e-mail hebt gekregen dat de simkaart niet zal worden opgestuurd komt omdat deze op mijn verzoek geannuleerd is.

Ik heb je namelijk gebeld en je telefoon ging gewoon over waarna ik je voicemail heb ingesproken.

Je telefoon kan niet overgaan als je simkaart niet is aangemeld op het netwerk.



Overigens heb ik je topictitel ook aangepast. Ik vond de gebruikte bewoording niet passend op ons forum.

Ook wil ik je vragen om een probleem of vraag één keer op het forum te plaatsen. We reageren op alle vragen die hier gesteld worden. Meerdere topics openen maakt het forum onoverzichtelijk.





Koorelle, dank je voor je bijdrage.
"Je telefoon kan niet overgaan als je simkaart niet is aangemeld op het netwerk"



Als alles goed staat ingesteld is dit juist, maar dat is nu net het probleem! er staat gewoon iets niet goed bij jullie.



Want ik kan nog steeds niet bellen en/of gebeld worden.

Je hebt mij gebeld en hij ging over... tot zover klopt het allemaal.



Maar werd er ook opgenomen, nee dus!,  en het geluid staat natuurlijk aan.

Dan moet er toch bij jullie ergens een lampje gaan branden.



Er staat gewoon iets niet goed bij jullie (waarschijnlijk hetzelfde als de vorige keer),

kan gewoon niet anders, mijn simkaartnummer = 50774576.



Als ik de sim in een ander toestel stopt, dan doet hij het ook niet (ook geen netwerk).



En de vorige keer had ik hetzelfde gezeik, misschien kan je nog nagaan wat er toen is veranderd bij jullie?
Als ik nu eens de simkaart uit mijn phone haalt en jij belt mij op mijn phone, wat zouden we dan krijgen? 
Net geprobeerd, nummer is niet bereikbaar krijg ik dan, logisch!



Maar vinden jullie het dan niet vreemd dat ik opeens "Simyo"  als operator op mijn scherm zag staan, i.p.v. de gebruikelijke "NL KPN" ?



Op mijn simkaart staan drie profielen (NL KPN, Vodafoon en T-Mobile), handmatig geprobeerd alsmede automatisch netwerk kiezen en toch geef mijn pho onderstaande gegevens:



Net. Operator: 20408 (dat is NL KPN)

Sim Operator: simyo
Hoi JBNL,



Wil je in dit topic "Waarom kan ik niet bellen en geen SMS ontvangen/verzenden via KPN/Simyo?" verder reageren met opmerkingen en/of vragen? Het wordt dan voor ons beiden overzichtelijk.



We kunnen je op deze manier makkelijker en sneller helpen 🙂 Alvast bedankt.

Reageer