Ik heb een prepaid kaartje gekocht bij Simyo en mijn oude nummer laten overzetten. Dat is als het goed is gelukt, want ik kan smsen met mn eigen nummer. Echter kan ik een dag later nog steeds niet bellen. Elk nummer dat ik bel krijg ik de melding: nummer niet in gebruik (maar dat zijn ze wel).
Wat kan dit zijn en wat moet ik nu doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi JvM,
Welkom op het Simyo forum!
Ik heb het meteen even voor ja nagekeken. Ik zie dat het nummerbehoud inderdaad gelukt is. Je nummer is ook al gewoon actief bij ons en bellen zou dus geen probleem moeten zijn. Kun je wel gewoon gebeld worden? Ook zie ik dat de optie 'bellen in en naar het buitenland' uitgeschakeld is op Mijn Simyo. Kan het misschien zijn dat degene die je wilt bereiken in het buitenland is?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo forum!
Ik heb het meteen even voor ja nagekeken. Ik zie dat het nummerbehoud inderdaad gelukt is. Je nummer is ook al gewoon actief bij ons en bellen zou dus geen probleem moeten zijn. Kun je wel gewoon gebeld worden? Ook zie ik dat de optie 'bellen in en naar het buitenland' uitgeschakeld is op Mijn Simyo. Kan het misschien zijn dat degene die je wilt bereiken in het buitenland is?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Kevin
Hoi Kevin,
De nummers die ik heb geprobeerd waren gewoon Nederlandse nummers. Ik kan niet bellen en ik kan ook niet gebeld worden.
Ik heb het ook geprobeerd met de functie bellen in buitenland ingeschakeld. Ook dan kan ik niet bellen en gebeld worden.
Sms'en kon wel gewoon en dat kan nog steeds.
Groetjes
De nummers die ik heb geprobeerd waren gewoon Nederlandse nummers. Ik kan niet bellen en ik kan ook niet gebeld worden.
Ik heb het ook geprobeerd met de functie bellen in buitenland ingeschakeld. Ook dan kan ik niet bellen en gebeld worden.
Sms'en kon wel gewoon en dat kan nog steeds.
Groetjes
Hoi JvM,
Wat een gek probleem. Je nummer is namelijk gewoon actief bij ons. Ik heb je zelf ook geprobeerd te bellen maar ik krijg inderdaad ook geen gehoor. Het lijkt dus dat je helemaal niet verbonden bent met het netwerk. Ik heb nu een reset uitgevoerd op je simkaart. Zou je de telefoon even uit willen schakelen voor 10 minuten? Ook de simkaart opnieuw plaatsen zou de oplossing kunnen zijn.
Laat je me even weten hoe dit is gegaan?
Groetjes,
Kevin
Wat een gek probleem. Je nummer is namelijk gewoon actief bij ons. Ik heb je zelf ook geprobeerd te bellen maar ik krijg inderdaad ook geen gehoor. Het lijkt dus dat je helemaal niet verbonden bent met het netwerk. Ik heb nu een reset uitgevoerd op je simkaart. Zou je de telefoon even uit willen schakelen voor 10 minuten? Ook de simkaart opnieuw plaatsen zou de oplossing kunnen zijn.
Laat je me even weten hoe dit is gegaan?
Groetjes,
Kevin
Heb het beide geprobeert. Beide werkten niet. Heb met simyo gebeld en na wat uitzoekwerk lijkt toch dat het aan de simkaart ligt. Er wordt nu een nieuwe opgestuurd, als het goed is moet dat het oplossen.
Bedankt voor de moeite.
Gr.
Bedankt voor de moeite.
Gr.
Hi JvM,
Balen dat beide oplossingen niet hebben gewerkt, bedankt voor de update! Ik hoop dat de nieuwe simkaart het probleem oplost!
Groetjes,
Daisy
Balen dat beide oplossingen niet hebben gewerkt, bedankt voor de update! Ik hoop dat de nieuwe simkaart het probleem oplost!
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.