.

Beantwoord

Waarom kan ik niet zien door wie ik word gebeld?


Telefoon gaat meerdere keren per dag twee maal over. Geeft geen beeld voor opnemen. Geeft geen opgave van gemist gesprek. Help


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Amy 19 April 2023, 14:35

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @PieterNM,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt. Wat onhandig dat je niet weet door wie je wordt gebeld!

Sinds wanneer heb je dit probleem en welk toestel gebruik je? Heb je dit op meerdere plekken of op een specifieke plek? Heb je de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Zou kunnen we achterhalen waar het probleem zich bevind. 

Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de simkaart zodat deze zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk en enige blokkades worden opgeheven. Zou je het toestel kunnen uitschakelen voor 10 minuten en hierna kunnen vragen of iemand jou kan bellen te testen of het weer werkt? 

Ik hoor het graag van je. 

Groetjes,
Amy

Hoi @PieterNM,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt. Wat onhandig dat je niet weet door wie je wordt gebeld!

Sinds wanneer heb je dit probleem en welk toestel gebruik je? Heb je dit op meerdere plekken of op een specifieke plek? Heb je de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Zou kunnen we achterhalen waar het probleem zich bevind. 

Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de simkaart zodat deze zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk en enige blokkades worden opgeheven. Zou je het toestel kunnen uitschakelen voor 10 minuten en hierna kunnen vragen of iemand jou kan bellen te testen of het weer werkt? 

Ik hoor het graag van je. 

Groetjes,
Amy

Beste Amy,  telefoon (Iphoon) werkt goed.  Vreemde belletjes thuis. 

Reputatie 7
Badge +7

@PieterNM Aha, je bedoeld de vaste telefoon lijn begrijp ik uit je bericht. Je zult dan even contact moeten opnemen met de provider van de vaste lijn. Wellicht dat zij je verder kunnen helpen 😊. 

Groetjes,
Amy

Nee. Is mijn mobiel. Gaat twee keer over en stopt dan. Geeft niet aan wei gebeld heeft

Reputatie 7
Badge +6

Ik probeer mee te denken gebruik het zelf niet maar word je misschien gebeld via WhatsApp?

Net weer gebeld. Telefoon geeft niets aan

Word niet gebeld via WhatsApp.  Getest. Scherm geeft niets aan  Alleen belsignaal 2X elke keer

Reputatie 7
Badge +7

@PieterNM Mijn excuses, misschien lees ik verkeerd maar ik begrijp dat het dus wel om een mobiele telefoon gaat waar een simkaart van Simyo inzit? Je hoort de telefoon overgaan maar je kan niet zien wie gebeld heeft. Ik begrijp uit je bericht dat je dit alleen thuis ervaart. Klopt dat?

Welk merk en model is de mobiele telefoon? Zou je de simkaart nog even in een ander toestel willen testen?

Ik hoor het graag van je!

Bedankt voor je hulp @Ron H 😊.

Groetjes,
Amy

Iphoon 7 .  Zie geen melding. Kan niet opnemen. Gaat twee keer over. Simkaart testen in andere telefoon is lastig. Telefoon en bellen werkt verder prima. Alleen paar keer per dag dit probleem.

Reputatie 7
Badge +7

@PieterNM Heb je wellicht de mogelijkheid om langs een telefoonwinkel te gaan? Zij kunnen dan even met je meekijken en horen misschien ook de telefoon overgaan! Hopelijk kunnen zij achterhalen waar dit precies vandaan komt en waarom je de oproep niet in beeld ziet komen. Ook kunnen zij je helpen om de simkaart in een ander toestel te testen. 

Groetjes,
Amy

Reageer