Telefoon gaat meerdere keren per dag twee maal over. Geeft geen beeld voor opnemen. Geeft geen opgave van gemist gesprek. Help
Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt. Wat onhandig dat je niet weet door wie je wordt gebeld!
Sinds wanneer heb je dit probleem en welk toestel gebruik je? Heb je dit op meerdere plekken of op een specifieke plek? Heb je de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Zou kunnen we achterhalen waar het probleem zich bevind.
Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de simkaart zodat deze zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk en enige blokkades worden opgeheven. Zou je het toestel kunnen uitschakelen voor 10 minuten en hierna kunnen vragen of iemand jou kan bellen te testen of het weer werkt?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Amy
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt. Wat onhandig dat je niet weet door wie je wordt gebeld!
Sinds wanneer heb je dit probleem en welk toestel gebruik je? Heb je dit op meerdere plekken of op een specifieke plek? Heb je de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Zou kunnen we achterhalen waar het probleem zich bevind.
Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de simkaart zodat deze zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk en enige blokkades worden opgeheven. Zou je het toestel kunnen uitschakelen voor 10 minuten en hierna kunnen vragen of iemand jou kan bellen te testen of het weer werkt?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Amy
Beste Amy, telefoon (Iphoon) werkt goed. Vreemde belletjes thuis.
Groetjes,
Amy
Nee. Is mijn mobiel. Gaat twee keer over en stopt dan. Geeft niet aan wei gebeld heeft
Ik probeer mee te denken gebruik het zelf niet maar word je misschien gebeld via WhatsApp?
Net weer gebeld. Telefoon geeft niets aan
Word niet gebeld via WhatsApp. Getest. Scherm geeft niets aan Alleen belsignaal 2X elke keer
Welk merk en model is de mobiele telefoon? Zou je de simkaart nog even in een ander toestel willen testen?
Ik hoor het graag van je!
Bedankt voor je hulp
Groetjes,
Amy
Iphoon 7 . Zie geen melding. Kan niet opnemen. Gaat twee keer over. Simkaart testen in andere telefoon is lastig. Telefoon en bellen werkt verder prima. Alleen paar keer per dag dit probleem.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.