Skip to main content
nieuwe simyo klant kan niet sms en ontvangen
Ter controle, berichtencentrale klopt?

+31653131313



Telefoon kwartier uit daarna weer aan proberen..

Laat je weten of ut helpt.:)
Hoi Peter Bakker,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is geen lekkere binnenkomer 😞 Ik vind het natuurlijk erg leuk dat je voor Simyo hebt gekozen. Laten we er voor zorgen dat alles weer soepeltjes verloopt en dat je kunt sms'en.



Er zijn een aantal oorzaken mogelijk die ervoor zorgen dat jij niet kunt sms'en. Friesian noemt al een hele belangrijke. Alle sms'jes die jij verstuurt gaan via onze berichtencentrale. Als het nummer hiervan niet juist in jouw telefoon staat, kunnen de sms'jes daar niet naartoe worden gestuurd. Vervolgens komen ze dus al helemaal niet aan bij de persoon waar je ze wilt hebben. Zou je willen kijken in je telefoon of dit nummer goed staat?



Mocht dit niet de oplossing zijn, dan vind je hier meer informatie. In dit topic staan allemaal tips en tricks waarmee je het probleem kan oplossen. Houd je ons op de hoogte?



@Friesian, heel erg bedankt voor je tips!



Groetjes,

Angela
ik kan wel naar hem sms en terug , maar hij kan niet naar zijn vrouw sms . maar zijn vrouw kan wel naar hem sms

de instellingen staan goed die ik moest controleren

zijn er nog dingen die ik kan doen?
Hoi Peter Bakker,



Ik begrijp dus dat het niet gaat om jouw simkaart maar om die van een vriend van je? Daarnaast maak ik uit je bericht op dat hij naar iedereen kan sms'en behalve naar zijn vrouw en dat hij verder van iedereen sms'jes kan ontvangen?



Wordt het sms'je naar zijn vrouw wel verstuurd vanaf zijn telefoon en krijgt zij hem niet binnen, of wordt de sms überhaupt niet verzonden? Alvast bedankt voor het antwoord op deze vragen :)



Groetjes,

Angela
hij doet het weer de tellefoon van vrouw blokkerde de sms met norton security with backup zag het als spam nu doet hij het weer
Hoi Peter Bakker,



Goed om te lezen dat het probleem is verholpen.



Bedankt dat je de oplossing hier met ons hebt gedeeld!



Groetjes,

Sean

Reageer