.

Beantwoord

Waarom kan ik niet naar 0909 nummers bellen?

  • 25 April 2015
  • 6 reacties
  • 823 Bekeken

ik kan op mijn mobiel geen 0909 nummer bellen. Hoe kan ik dat oplossen?
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 25 April 2015, 17:14

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Monique,

Welkom op het Simyo Forum.

Helaas is het bij Simyo niet mogelijk om te bellen naar 0906 en 0909 nummers.
Dit i.v.m. de mogelijk hoge kosten hiervoor en Simyo haar klanten hiervoor wil beschermen.
0900 nummers kun je via informatienummers aan/uit zetten via Mijn Simyo.
0800 nummers zijn wel gewoon te bellen want deze zijn gratis.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-kan-geen---en--nummers-bellen-80

Heb ik je zo goed geholpen?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Monique Pauw, welkom op het Simyo forum 🙂.

Een completer antwoord dan maikel.twinnie hierboven geeft, kan ik je niet meer geven 🙂. Zoals hij aangeeft is bellen naar entertainment nummers helaas niet mogelijk.

Groetjes, Tiury

Bedankt maikel.twinnie!
Ik zit zelf met dezelfde vraag.


Maar fijn dat ik er antwoord op heb okaal vind ik het wel raar.
Want mijn 0909 nummer wordt er duidelijk gemeld dat er kosten bij kunnen komen en dus moet dat wel duidelijk zijn,


Naar mijn mening is het een veel beter idee om net zo als bij 0900 nummers er een speciale knop voor te maken en dat je het kan inschakelen en uitschakelen.


Want ik neem aan dat de meeste mensen met simyo oud genoeg zijn om te kunnen beseffen dat 0909 nummers meer kosten en ik neem aan dat de meesten wijs genoeg zijn om er verstandig mee om te gaan en dat als dat niet zo is ze het gewoon uit kunnen zetten.



Het is maar mijn visie maar wou het gewoon even kwijt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Thomas98,

Welkom op het Simyo Forum.

We zijn heel erg blij met jouw visie en ik vind het super goed dat je dit hier met ons deelt. Dit geeft aan dat je met Simyo mee denkt en dat waarderen we enorm. Zoals hierboven aangegeven door Maikel.twinnie, bieden wij deze mogelijkheid niet aan. Het ziet er niet naar uit dat dit gaat veranderen. Dit neemt niet weg dat ik jouw visie wel begrijp. Op het moment dat onze forumleden feedback voor ons hebben, nemen we dit altijd mee. Zo kunnen we onze service alleen maar verbeteren. Ik kan je natuurlijk niet garanderen dat het in de toekomst wel mogelijk gemaakt wordt. Heel erg bedankt voor je feedback.

Groetjes,
Angela
Ik ben het volkomen eens met thomas98.
Ik vind de houding van Simyo in deze erg betuttelend.
Als volwassen man maak ik zelf uit met wie en met welk nummer ik bel, en inderdaad bij dit soort nummers krijg je altijd een waarschuwing.
Als dit bij Simyo niet snel verandert zoek ik beslist een andere provider omdat ik op deze wijze belemmerd word in mijn handelen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Joop29, welkom op ons forum :)

Het bellen naar 0909 en 0906 nummers is een dienst welke niet wordt aangeboden bij Simyo. Ik begrijp dat je als volwassen man zelf graag wilt bepalen waar je naartoe belt. En dat mag ook. Maar met een Simyo aansluiting kun je nu eenmaal niet bellen naar entertainment nummers.
Het aanbod van diensten wordt nooit 'snel verandert'. Mocht er ooit iets gaan veranderen, dat zal dit weldoordacht gebeuren en uitgebreid overleg.

Ik vind het jammer als dit je doet besluiten over te stappen.

Reageer