Skip to main content
Ik kan niet meer gebeld worden op mijn prepaid mobiel.Kan ook zelf niet meer bellen. Er wordt gemeld, dat mijn mobiele netwerk niet beschikbaar is. Heb ik per abuis iets uitgeschakeld? ik kom daar zelf niet uit
Hoi Hilly,



Probeer eens om een koude herstart te maken, dus toestel uitschakelen, simkaart en accu (indien mogelijk) uit het toestel, ook niet aan de oplader laten hangen, wacht een kwartier en plaats alles terug. Toestel weer inschakelen en kijken of die het nu wel doet.



Nog niet opgelost? Probeer of je jouw simkaart in een ander simlockvrij toestel het wel doet en die andere simkaart in die van jou. Hiermee zie je of het aan je toestel ligt of aan de simkaart.



Is het de simkaart dan kan een moderator jouw simkaart een reset geven, je leest dan hier verder de instructie. Helpt dat ook niet dan zal de simkaart vervangen moeten worden, dit kan via Mijn Simyo.



Hou je ons op de hoogte?
Intussen is mijn probleem gelukkig opgelost. Ik weet nog steeds niet precies hoe of wat maar na het zoeken bij mobiele netwerken en daar iets te hebben aangeklikt werkte alles weer.
Gelukkig ook weer opgelost!
Hoi hilly Cordes,



Welkom op 't forum :)



Mooi dat het probleem opgelost is met het zoeken naar andere netwerken. Bedankt dat je deze oplossing ook met ons gedeeld hebt.



Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?



Groetjes,

Caspar



@franswon bedankt voor je hulp!

Reageer