Skip to main content
Vanaf zaterdag kan ik niet meer bellen,smsen en internetten met mijn mobiel toestel. Als ik bel krijg ik te horen dat om

administratie reden de server niet beschikbaar ben. Nu was mijn vraag wat voor rede is dat dan? En waarom laat niemand

van simyo mij dat dan via bijvoorbeeld mail weten. Nu ben ik al dagen onbereikbaar.
Vanaf afgelopen zaterdag kan ik niet bellen of gebeld worden.

Als ik probeer te bellen krijg ik te horen dat ik mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.

wat te doen?
Beste PascalD,



Uit onze gegevens blijkt dat je geblokkeerd bent vanwege hoogverbruik. De rekening bedraagt momenteel € 106,96. Wij kunnen je heraansluiten als je een tussentijdse betaling van € 100 naar ons overmaakt. Op het moment dat je het bedrag betaald hebt kan je ons een betaalbewijs mailen. Om het snelst te worden heraangesloten is het beter als je gelijk nadat je het mailtje hebt verstuurd om telefonisch contact met ons op te nemen. Op deze mannier kunnen wij dit gelijk bij onze financiële afdeling neerleggen zodat wij je kunnen heraansluiten. Je kunt de tussentijdse betaling overmaken naar:



Rekeningnummer: 12.15.03.038

T.n.v. Buckaroo Online Payment Services

O.v.v. Simyo (het mobielnummer)



Groetjes,



Arie
Beste Arie,



Ik heb zojuist 100 euro overgemaakt via ideal, wat voor betaalbewijs moet ik nu sturen en naar welk emailadres?



Pascal
Hoi PascalD,



Je kunt het betaalbewijs mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]



Groetjes,



Alex

Reageer