Beste Simyo,
Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart bij jullie geactiveerd en op mijn simyo daardoor mijn pincode gekregen. Nu probeer ik net te internetten wat het niet doet en te bellen en daar krijg ik te horen dat ik wegens adminastrieve redenen nog niet kan bellen met mijn telefoon. Terwijl ik vandaag met de helpdesk heb gesproken en ze mij hebben verzekerd dat dit geregeld was.
Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen? Ik gebruik mijn telefoon ook voor werk en heb zondag een afspraak waar ik mijn telefoon voor nodig heb...
Met mijn oude simkaart kan ik niet meer bellen..
Mvg,
Robbert
Bladzijde 6 / 7
Geen dank RobWietze,
Ga het maar snel doorgeven, want ik zie dat ze hem nog niet gebruikt, de aansluiting. :)
Groetjes, Charlene
Beste Simyo,
Simkaart besteld, snel binnen. geactivieerd, in toetstel gedaan, pincode ingevoerd en daarna niks: om administratieve redenen kan ik niet bellen.
wat is er aan de hand en wie kan me helpen??
Simkaart besteld, snel binnen. geactivieerd, in toetstel gedaan, pincode ingevoerd en daarna niks: om administratieve redenen kan ik niet bellen.
wat is er aan de hand en wie kan me helpen??
Bas, zou je je toestel eens uit en weer aan willen zetten, soms is dat de oplossing.
Simkaart besteld, snel binnen. geactivieerd, in toetstel gedaan, pincode ingevoerd en daarna niks: om administratieve redenen kan ik niet bellen.
wat is er aan de hand en wie kan me helpen??
Hoi Bas L,
Over het algemeen kun je na een activatie meteen aan de slag. Soms duurt het eventjes wat langer. Je toestel uitschakelen en dan na een tijdje weer aanzetten helpt de simkaart om zich op het netwerk aan te melden. Dat is dus een goede tip van Martijn. Heb je dat al kunnen proberen?
Groetjes,
Charlene
Ben overgestapt naar Simyo, de 27e was de portering....oude kaart eruit nieuwe erin....wegens administratieve reden kan ik niet bellen of gebeld worden. Klantenservice gebeld alles was in orde, moest even geduld hebben kon tot 18.00 uur duren. Klantenservice is tot 17.30 bereikbaar...fijn net voor het weekend! Toestel meerdere keren opnieuw opgestart maar geen resultaat. Kan dus het hele weekend niet bellen of gebeld worden, heel vervelend (en dan druk ik me netjes uit)
Beste Simyo,
Vandaag heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar kan ik er nog niets mee ivm administratieve redenen?
Ik heb mijn mobiel al een paar keer uit- aan geschakeld en de batterij er uit gehaald, maar dit helpt niet..
Met vriendelijke groet
Roelinke Lubben
Vandaag heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar kan ik er nog niets mee ivm administratieve redenen?
Ik heb mijn mobiel al een paar keer uit- aan geschakeld en de batterij er uit gehaald, maar dit helpt niet..
Met vriendelijke groet
Roelinke Lubben
Roelieke,
Er is mij het een en ander aan onzin opgespeld vandaag door de klantenservice...ik moest mijn simkaart en batterie (ja je leest het goed, dit werd tot 3x toe gezegd) batterij verwijderen, 10 minuten wachten en dan terugplaatsen. Toen ik zei dat ik toch bij Simyo blijkbaar was aangemeld was, ik kon immers 1200 bellen, kon ze hier geen antwoord op geven. Verstand hebben ze er niet van, ze lezen het maar op uit een boek/beeldscherm.
Na een kwartier alles teuggeplaatst, nog geen verbinding...weer gebeld, nu kreeg ik een jongen aan de lijn met verstand van zaken. Moest mijn tetefoon uitschakelen, 20 minuten wachten, dan zou hij mijn simkaart resetten. Na een half uur telefoon aan en toen deed hij het.
Bel dus de klantenservice en vraag of ze een reset willen doen.
s6
Er is mij het een en ander aan onzin opgespeld vandaag door de klantenservice...ik moest mijn simkaart en batterie (ja je leest het goed, dit werd tot 3x toe gezegd) batterij verwijderen, 10 minuten wachten en dan terugplaatsen. Toen ik zei dat ik toch bij Simyo blijkbaar was aangemeld was, ik kon immers 1200 bellen, kon ze hier geen antwoord op geven. Verstand hebben ze er niet van, ze lezen het maar op uit een boek/beeldscherm.
Na een kwartier alles teuggeplaatst, nog geen verbinding...weer gebeld, nu kreeg ik een jongen aan de lijn met verstand van zaken. Moest mijn tetefoon uitschakelen, 20 minuten wachten, dan zou hij mijn simkaart resetten. Na een half uur telefoon aan en toen deed hij het.
Bel dus de klantenservice en vraag of ze een reset willen doen.
s6
Er is mij het een en ander aan onzin opgespeld vandaag door de klantenservice...ik moest mijn simkaart en batterie (ja je leest het goed, dit werd tot 3x toe gezegd) batterij verwijderen, 10 minuten wachten en dan terugplaatsen. Toen ik zei dat ik toch bij Simyo blijkbaar was aangemeld was, ik kon immers 1200 bellen, kon ze hier geen antwoord op geven. Verstand hebben ze er niet van, ze lezen het maar op uit een boek/beeldscherm.
Na een kwartier alles teuggeplaatst, nog geen verbinding...weer gebeld, nu kreeg ik een jongen aan de lijn met verstand van zaken. Moest mijn tetefoon uitschakelen, 20 minuten wachten, dan zou hij mijn simkaart resetten. Na een half uur telefoon aan en toen deed hij het.
Bel dus de klantenservice en vraag of ze een reset willen doen.
s6
Hoi PetraG,
Allereerst welkom op het forum van Simyo! :)
Fijn om te horen dat inmiddels je aansluiting werkt, vervelend dat het echter even heeft geduurd voordat dit het geval was, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Overigens heb je deze problemen ervaren doordat je je simkaart pas hebt geactiveerd op de dag van het overzetten van je nummer, in plaats zoals aangeraden een dag van tevoren. Had je het een dag van tevoren gedaan, dan zou je dit probleem niet hebben ervaren 🙂.
Werkt nu alles naar wens?
Vandaag heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar kan ik er nog niets mee ivm administratieve redenen?
Ik heb mijn mobiel al een paar keer uit- aan geschakeld en de batterij er uit gehaald, maar dit helpt niet..
Met vriendelijke groet
Roelinke Lubben
Hoi Lubben, welkom op het forum! :)
Ook voor jou geldt dat je helaas dit probleem hebt gehad, omdat je je simkaart hebt geactiveerd op de dag dat we je nummer gingen overnemen.
Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met onze klantenservice en je aansluiting is gereset, werkt je aansluiting nu naar behoren? 🙂
Beste Simyo,
Ik heb vanmiddag contakt opgenomen met de klantenservice, Dit was in verband met mij internet dat niet meer werkt.
Een van uw medewerkers zou alles even resetten, en ik moest mijn toestel uit doen en de accu er 10min uit halen en later weer opstarten.
Dit heb ik enkele malen gedaan vandaag.
Ik ben nu ineens om administratieve redenen afgesloten van het netwerk en kan niet meer bellen.
(Netwerkprovider opnieuw gekozen in mijn instellingen.)
Dit had voor mij niet veel slechter uit kunnen komen dan vandaag (tot 2 januarie), mijn woede is dan ook moeilijk in woorden uit te drukken.
Ik zou graag een oplossing krijgen.
Ik heb vanmiddag contakt opgenomen met de klantenservice, Dit was in verband met mij internet dat niet meer werkt.
Een van uw medewerkers zou alles even resetten, en ik moest mijn toestel uit doen en de accu er 10min uit halen en later weer opstarten.
Dit heb ik enkele malen gedaan vandaag.
Ik ben nu ineens om administratieve redenen afgesloten van het netwerk en kan niet meer bellen.
(Netwerkprovider opnieuw gekozen in mijn instellingen.)
Dit had voor mij niet veel slechter uit kunnen komen dan vandaag (tot 2 januarie), mijn woede is dan ook moeilijk in woorden uit te drukken.
Ik zou graag een oplossing krijgen.
Dat is vervelend, waar was sprake van? hier kan je meer lezen over om afgesloten te zijn om administratieve redenen.
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-ben-afgesloten-om-administratieve-redenen-22349753
https://forum.simyo.nl/bellen-85/faq-ben-afgesloten-wegens-hoogverbruik-houdt-7036/
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-ben-afgesloten-om-administratieve-redenen-22349753
https://forum.simyo.nl/bellen-85/faq-ben-afgesloten-wegens-hoogverbruik-houdt-7036/
Ik heb vanmiddag contakt opgenomen met de klantenservice, Dit was in verband met mij internet dat niet meer werkt.
Een van uw medewerkers zou alles even resetten, en ik moest mijn toestel uit doen en de accu er 10min uit halen en later weer opstarten.
Dit heb ik enkele malen gedaan vandaag.
Ik ben nu ineens om administratieve redenen afgesloten van het netwerk en kan niet meer bellen.
(Netwerkprovider opnieuw gekozen in mijn instellingen.)
Dit had voor mij niet veel slechter uit kunnen komen dan vandaag (tot 2 januarie), mijn woede is dan ook moeilijk in woorden uit te drukken.
Ik zou graag een oplossing krijgen.
Hoi jorick,
Ik zie inderdaad dat er een handeling op jouw aansluiting is uitgevoerd, en dat daarbij iets is blijven hangen.
Je had dus te maken met een technische hapering, die natuurlijk op geen slechter moment had kunnen komen. 😞 Sorry daarvoor. Ik zie dat het sinds vanmorgen is opgelost.
Zijn je nieuwjaarswensen nog binnen gekomen?
Groetjes, Charlene
Beste Simyo,
Ik heb dit dus ook, ik heb een vermoeden waardoor dit komt, maar ik wil graag even zeker weten.
Ik betaal overigens altijd mijn rekeningen gewoon, dus financieel is het geen probleem.
Alvast bedankt en nog de beste wensen.
Groet,
André
Ik heb dit dus ook, ik heb een vermoeden waardoor dit komt, maar ik wil graag even zeker weten.
Ik betaal overigens altijd mijn rekeningen gewoon, dus financieel is het geen probleem.
Alvast bedankt en nog de beste wensen.
Groet,
André
Ik heb dit dus ook, ik heb een vermoeden waardoor dit komt, maar ik wil graag even zeker weten.
Ik betaal overigens altijd mijn rekeningen gewoon, dus financieel is het geen probleem.
Alvast bedankt en nog de beste wensen.
Groet,
André
Hoi André-Sie,
Welkom op het forum van Simyo en ook de beste wensen gewenst! :)
Ik heb even naar je aansluiting gekeken en zie dat je bent geblokkeerd vanwege hoogverbruik. Ik heb je net een e-mail gestuurd met meer informatie, zodat je zo spoedig mogelijk weer gebruik kan gaan maken van je aansluiting! 🙂
Beste Simyo,
Ik heb dit dus ook, ik heb een vermoeden waardoor dit komt, maar ik wil graag even zeker weten.
Ik betaal overigens altijd mijn rekeningen gewoon, dus financieel is het geen probleem.
Alvast bedankt en nog de beste wensen.
Groet,
André
Hoi André-Sie,
Welkom op het forum van Simyo en ook de beste wensen gewenst! :)
Ik heb even naar je aansluiting gekeken en zie dat je bent geblokkeerd vanwege hoogverbruik. Ik heb je net een e-mail gestuurd met meer informatie, zodat je zo spoedig mogelijk weer gebruik kan gaan maken van je aansluiting! :)
Dag Kim,
Ik heb inmiddels teruggemaild met de informatie.
Groet,
André
Ik heb inmiddels teruggemaild met de informatie.
Groet,
André
Hoi André-Sie,
Je aansluiting is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kun je weer gebruik maken van je aansluiting.
Kan je laten weten of je weer gebruik kunt maken van je aansluiting.
Dag Natascha
Yes! gefixt, dank u! Ik kan weer bellen en mobiel internet gebruiken.
Groet,
André
Yes! gefixt, dank u! Ik kan weer bellen en mobiel internet gebruiken.
Groet,
André
Yes! gefixt, dank u! Ik kan weer bellen en mobiel internet gebruiken.
Groet,
André
Namens Natascha: Graag gedaan 😉
Hallo,
Ik heb net mijn sim kaart geactiveerd en ik kan wegens administratieve redenen niet bellen.
wat moet ik doen ? En waarom is dit ?
Met vriendelijke groet,
Miranda
Ik heb net mijn sim kaart geactiveerd en ik kan wegens administratieve redenen niet bellen.
wat moet ik doen ? En waarom is dit ?
Met vriendelijke groet,
Miranda
Ik heb net mijn sim kaart geactiveerd en ik kan wegens administratieve redenen niet bellen.
wat moet ik doen ? En waarom is dit ?
Met vriendelijke groet,
Miranda
Hoi Miranda69, welkom op het Simyo forum.
Je hebt gisteren last gehad van deze vervelende vertraging in het verwerken van bepaalde gegevens.
Gelukkig is inmiddels alles weer up and running, en kun jij ook weer bellen 🙂
Vandaag het nieuwe simkaartje ontvangen en volgens de site heb ik deze ook geactiveerd. Na diverse keren het toestel uit/aan te zetten krijg ik steeds bij het maken van een telefoontje het volgende te horen.
Door administratieve redenen is uw abbonement buiten gebruik gesteld.
Ik heb de forum doorzocht op dit probleem en reeds getracht het op te lossen door het toestel uit/aan te zetten welke niet mag baten. Wat doe ik om dit op te lossen?
Door administratieve redenen is uw abbonement buiten gebruik gesteld.
Ik heb de forum doorzocht op dit probleem en reeds getracht het op te lossen door het toestel uit/aan te zetten welke niet mag baten. Wat doe ik om dit op te lossen?
Door administratieve redenen is uw abbonement buiten gebruik gesteld.
Ik heb de forum doorzocht op dit probleem en reeds getracht het op te lossen door het toestel uit/aan te zetten welke niet mag baten. Wat doe ik om dit op te lossen?
Hoi Alexander.vG,
Welkom op het forum!
Dat is vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je aansluiting. Ik heb je aansluiting een reset gegeven.
Ik wil je vragen om je toestel uit te zetten en na 10 minuten weer aan te zetten. Kan je laten weten of dit geholpen heeft.
Hallo,
Ik heb een samsung galaxy s advance. Ik kan niet meer bellen en sms'en met mijn telefoon. In een ander toesel stoppen werkt niet. Als ik probeer te bellen geeft hij aan dat er geen netwerken beschikbaar zijn. Ook handmatig een netwerk instellen werkt niet. op mijn scherm zie ik een rondje met een streep erdoor waar de streepjes van netwerk bereik horen te staan. Omdat ik geen netwerk bereik heb doet mijn mobiele data het ook niet. Ik betaal hier wel gewoon voor en zou dan ook graag willen dat ik het kan gebruiken.
Vriendelijke groet,
Esther vd Pol
Ik heb een samsung galaxy s advance. Ik kan niet meer bellen en sms'en met mijn telefoon. In een ander toesel stoppen werkt niet. Als ik probeer te bellen geeft hij aan dat er geen netwerken beschikbaar zijn. Ook handmatig een netwerk instellen werkt niet. op mijn scherm zie ik een rondje met een streep erdoor waar de streepjes van netwerk bereik horen te staan. Omdat ik geen netwerk bereik heb doet mijn mobiele data het ook niet. Ik betaal hier wel gewoon voor en zou dan ook graag willen dat ik het kan gebruiken.
Vriendelijke groet,
Esther vd Pol
Ik heb een samsung galaxy s advance. Ik kan niet meer bellen en sms'en met mijn telefoon. In een ander toesel stoppen werkt niet. Als ik probeer te bellen geeft hij aan dat er geen netwerken beschikbaar zijn. Ook handmatig een netwerk instellen werkt niet. op mijn scherm zie ik een rondje met een streep erdoor waar de streepjes van netwerk bereik horen te staan. Omdat ik geen netwerk bereik heb doet mijn mobiele data het ook niet. Ik betaal hier wel gewoon voor en zou dan ook graag willen dat ik het kan gebruiken.
Vriendelijke groet,
Esther vd Pol
Ik zou even op Mijn Simyo naar je beltegoed kijken, misschien dat je prepaid saldo op is. Of dat je bent afgesloten wegens hooggebruik, maar dan zou je daarvoor een waarschuwings sms of email moeten hebben ontvangen.
Hoi simyo ik heb 12-02-2014 mn rekening betaalt via ideal van wege administratieve reden maar we zijn nu 4dagen verder en ik ken nog steeds niet bellen zou je dit zo spoedig mogelijk voor mij kunnen oplossen bijvoorbaat bedank
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.