.

Waarom kan ik niet meer bellen om administratieve redenen?



Toon eerste bericht

173 reacties

Goedenavond,

ih heb zojuist de vervangende simkaart van mijn dochter geactiveerd.
Nu krijg ik de melding dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruiik is gesteld...
Warrom is dat?

mvg Rob
Goedenavond,

Ik was woensdag afgesloten ivm het te laat betalen van mijn factuur. Donderdag heb ik direct die rekening betaald en de nieuwe rekening. Diezelfde dag plaatste ik donderdag voor 12u 's middags een bericht op het forum omdat ik wilde weten wanneer ik weer aangesloten zou worden. Tot mijn grote verbazing kon ik na een uur of 3 's middags weer bellen. Helemaal TOP!!!! Bedankt SIMYO
Badge +6
Goedenavond,

ih heb zojuist de vervangende simkaart van mijn dochter geactiveerd.
Nu krijg ik de melding dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruiik is gesteld...
Warrom is dat?

mvg Rob


Hoi Kleunbaf,

Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting een reset gegeven, Je dient het toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van de aansluiting.
Badge +6
Goedenavond,

Ik was woensdag afgesloten ivm het te laat betalen van mijn factuur. Donderdag heb ik direct die rekening betaald en de nieuwe rekening. Diezelfde dag plaatste ik donderdag voor 12u 's middags een bericht op het forum omdat ik wilde weten wanneer ik weer aangesloten zou worden. Tot mijn grote verbazing kon ik na een uur of 3 's middags weer bellen. Helemaal TOP!!!! Bedankt SIMYO


Hoi SelinSama1976,

Fijn te horen dat je weer gebruik kan maken van je aansluiting. Je aansluiting is gedeblokkeerd nadat wij de betaling van de factuur hadden ontvangen.
Hoi, vanmorgen als nieuwe klant mijn Simkaart geactiveerd.
Nu kan ik niet bellen omdat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.
Kunnen jullie mij helpen?
MVGr Arie
Badge +6
Hoi, vanmorgen als nieuwe klant mijn Simkaart geactiveerd.
Nu kan ik niet bellen omdat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.
Kunnen jullie mij helpen?
MVGr Arie


Hoi Acplug,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice en dat je simkaart is gedeblokkeerd.
Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Is nu ook gedaan, en het werkt.
Stomme vraag misschien, maar ik lees dat meerdere mensen dit hebben.
Zou er dan niet iets anders moeten?

Groetjes, Arie
Sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen. Ik krijg een melding dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruiik is gesteld...
Nu lees ik dat het komt vanwege het hoge dataverbruik. Dit las ik ook terug in mijn factuur en dat klopt!
Mijn mobiel aan het uit heb ik al geprobeerd, dit werkt niet. Ik lees weinig/nauwelijks terug wat je er zelf aan kan doen om weer mobiel te zijn.

Wat kan ik nu doen?

Gr Priscilla
Badge +6
Sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen. Ik krijg een melding dat de aansluiting om administratieve redenen buiten gebruiik is gesteld...
Nu lees ik dat het komt vanwege het hoge dataverbruik. Dit las ik ook terug in mijn factuur en dat klopt!
Mijn mobiel aan het uit heb ik al geprobeerd, dit werkt niet. Ik lees weinig/nauwelijks terug wat je er zelf aan kan doen om weer mobiel te zijn.

Wat kan ik nu doen?

Gr Priscilla


Hoi Priscilla,

Ik heb je aansluiting laten deblokkeren door de financiële afdeling. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Badge +6
Is nu ook gedaan, en het werkt.
Stomme vraag misschien, maar ik lees dat meerdere mensen dit hebben.
Zou er dan niet iets anders moeten?

Groetjes, Arie


Hoi Acplug,

Fijn te horen dat je gebruik kan maken van je aansluiting. Ik ga de procedure hiervoor bekijken.
klantenservice niet bereikbaar (hemelvaartsdag), maandag pas weer. Balen! Geen bereik, om administratieve redenen afgesloten. Probleem in mail verder uitgelegd.
Badge +8
klantenservice niet bereikbaar (hemelvaartsdag), maandag pas weer. Balen! Geen bereik, om administratieve redenen afgesloten. Probleem in mail verder uitgelegd.

Hoi G.A.,

Wij waren inderdaad gesloten door Hemelvaart. Onze excuses voor het ongemak wat je hiervan hebt ondervonden.

Ik heb je email ook ontvangen. Ik zal deze hier op het forum beantwoorden. Mocht je liever via email communiceren, dan kun je het ticket heropenen. Wil je je vraag op het forum volgende keer iets duidelijker stellen?

Je maandbundel van 200 MB is op 6-5-2013 op verbruikt. Er zijn toen op 6-5, 7-5 en 8-5 grote pakketten data verstuurd of ontvangen. Dit internetverbruik is met een vertraging doorgegeven door het netwerk op 8-5. Toen is uw aansluiting geblokkeerd, omdat uw beltegoed door het Pay as you go-tarief onder 0 kwam.

Wat die grote pakketten data zijn geweest, kan ik niet inzien. Dit wordt niet opgeslagen vanwege de privacy-wet. Toch kan ik me voorstellen dat je je afvraagt wat het nou geweest is.
Meer informatie over hoog internetverbruik en wat de oorzaken daarvan kunnen zijn, vind je hier.

Groetjes,

Charlene
Vandaag een nieuwe simkaart gekregen maar ook ik kan om administratieve reden niet bellen of sms en hoe los ik dit op heb nog een heel pinkster weekend voor me en dat zonder gsm   gr Mariska
Badge +6
Vandaag een nieuwe simkaart gekregen maar ook ik kan om administratieve reden niet bellen of sms en hoe los ik dit op heb nog een heel pinkster weekend voor me en dat zonder gsm   gr Mariska

Hoi Mariska Smurf,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je simkaart is gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Hallo,

Ik zojuist een vervangende simkaart ontvangen en deze geactiveerd. Als ik wil bellen krijg ik alleen de melding "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld'. Kunt u de aansluiting weer activeren. Hartelijk dank.

Groeten,

Paul
Badge +8
Hallo,

Ik zojuist een vervangende simkaart ontvangen en deze geactiveerd. Als ik wil bellen krijg ik alleen de melding "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld'. Kunt u de aansluiting weer activeren. Hartelijk dank.

Groeten,

Paul


Hoi pgmbooij,

Dat komt omdat je je oude simkaart had geblokkeerd wegens verlies/diefstal.
Die blokkade staat dan ook op je nieuwe simkaart en moeten we bij de klantenservice voor je verwijderen.
Ik heb dat nu voor je gedaan 🙂 Als je je toestel even uitschakelt en daarna weer aanzet, dan kun je weer bellen.

Groetjes,
Charlene
Hallo,

Ik zojuist een vervangende simkaart ontvangen en deze geactiveerd. Als ik wil bellen krijg ik alleen de melding "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld'. Kunt u de aansluiting weer activeren. Hartelijk dank.

Groeten,

Paul


Hoi pgmbooij,

Dat komt omdat je je oude simkaart had geblokkeerd wegens verlies/diefstal.
Die blokkade staat dan ook op je nieuwe simkaart en moeten we bij de klantenservice voor je verwijderen.
Ik heb dat nu voor je gedaan 🙂 Als je je toestel even uitschakelt en daarna weer aanzet, dan kun je weer bellen.

Groetjes,
Charlene


Hoi Charlene,

Hartelijk dank voor je snelle reactie. Perfect, ik kan weer bellen. 

Groetjes,
Paul
Badge +6
Hoi Charlene,

Hartelijk dank voor je snelle reactie. Perfect, ik kan weer bellen. 

Groetjes,
Paul


Hoi Pgmbooij,

Fijn te horen dat het werkt. Graag gedaan en een fijne dag.
Hallo,

Ik heb een paar uur geleden mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar als ik wil bellen krijg ik: "wegens administratieve redenen is uw aansluiting buiten gebruik". Zou hier wat aan kunnen worden gedaan.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Piet3210,

Sinds gisteren hebben we te maken met een technisch probleem met betrekking tot het verwerken van wijzigingen op het netwerk. Ook een simkaart activatie valt hieronder. In dit topic lees je er meer over. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben. Het zou vanzelf weer moeten werken. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Simyo,

Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik kan bellen wegens administratieve redenen.
Helaas is de klantenservice dicht in het weekend.

Zouden jullie kunnen kijken wat er aan de hand is?

Alvast bedankt
Beste Simyo,
Vandaag treed mijn abbonement (met nummerbehoud) bij jullie in werking. Echter, ik kan niet bellen, internetten, etc. Als ik wil bellen hoor ik een stem vertellen:  "uw aansluiting is vanwege administratieve redenen buiten gebruik gesteld" 
Kunt u mij helpen?
Badge +6
Beste Simyo,

Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik kan bellen wegens administratieve redenen.
Helaas is de klantenservice dicht in het weekend.

Zouden jullie kunnen kijken wat er aan de hand is?

Alvast bedankt


Hoi Jessie200,

Ik zie in het systeem dat je aansluiting is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
Badge +6
Beste Simyo,
Vandaag treed mijn abbonement (met nummerbehoud) bij jullie in werking. Echter, ik kan niet bellen, internetten, etc. Als ik wil bellen hoor ik een stem vertellen:  "uw aansluiting is vanwege administratieve redenen buiten gebruik gesteld" 
Kunt u mij helpen?


Hoi Maart,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je nu gebruik kan maken van je aansluiting. Is het probleem met je simkaart opgelost? 🙂
Beste Simyo,

Gisteren heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar kan ik er nog niets mee ivm administratieve redenen?
Ik heb mijn mobiel al een paar keer uit- aan geschakeld en de batterij er uit gehaald, maar dit helpt niet..

Met vriendelijke groet
Annaminke Adema

Reageer