Skip to main content
Bovenaan mijn telefoon in de menubalk staat een rood driehoek met een uitroepteken erin. Deze melding geeft aan dat het geselecteerd netwerk ,NL KPN, niet beschikbaar is. Ik heb een simyo abbonement waarbij gebruik dien te maken van dit netwerk. Ik kan nu niet meer gebeld worden, smsjes ontvangen en zelf bellen of smsen. Hoe los ik dit op? Is er een storing bij u?
Op onderstaande link kunt u kijken of er storing is.

http://www.kpn.com/prive/klantenservice/problemen-storingen.htm



En haal dat 06 nummer aub even weg. Het is een open forum waar iedereen dat nu kan zien 😉
er is geen storing wat nu?
Hoi Marcel Koers, welkom op het Simyo forum :)



in jouw gegevens zie ik wat je aangeeft (logisch). Geen gesprekken en smsjes, wel internet. Maar dat je juist wél kunt internetten betekent dat je verbonden bent met het KPN netwerk.

Vanmorgen heb je ook al even gebeld met onze klantenservice hierover. Je simkaart is opnieuw aangemeld op het netwerk.



Kun je nu weer bellen en gebeld worden?

Reageer