Skip to main content

.

Sinds enkele maanden heb ik het probleem dat sommige mensen die mij proberen te bellen de melding krijgen" dit nummer is momenteel niet bereikbaar" al mijn contacten kunnen me gewoon bellen maar bijv de huisarts of uitzendbureau kunnen me niet bereiken.

Ik krijg regelmatig e-mails van mensen die me willen bellen maar me niet kunnen bereiken. . Terwijl ik geen gemiste oproepen heb

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Sinds enkele maanden heb ik het probleem dat sommige mensen die mij proberen te bellen de melding krijgen" dit nummer is momenteel niet bereikbaar" al mijn contacten kunnen me gewoon bellen maar bijv de huisarts of uitzendbureau kunnen me niet bereiken.

Ik krijg regelmatig e-mails van mensen die me willen bellen maar me niet kunnen bereiken. . Terwijl ik geen gemiste oproepen heb

Beste ​@Eddepet77 

vandaag en morgen kun je contact opnemen met Simyo via WhatsApp tot 17u00, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes

Beste ​@Eddepet77 

Controleer even of de nummers in kwestie niet geblokkeerd staan in je telefoon. Simyo heeft daar geen inzage in bij het concert. 

OMG  concert = Contact…

Woordsuggestie SwiftKey pff. 

Eens in de zoveel tijd komt dit naar voren. Er is nog nooit een echte oplossing gekomen, maar er zijn meerdere topics geweest met als titel “waarom kan de huisarts o.i.d. me niet bellen”.

Rode draad lijkt te zijn dat het gaat om een instantie o.i.d. met een telefooncentrale.

Zoek maar eens op ziekenhuis, huisarts, of huisartsenpost.

Hoi ​@Eddepet77,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat deze instanties je niet kunnen bellen! 

Zoals ​@Friesian al aangeeft zou je kunnen controleren of de nummers misschien geblokkeerd staan in jouw telefoon. Het klopt inderdaad dat dit wel eens vaker voorkomt maar er niet een duidelijke oplossing voor is geweest tot nu toe.. ook omdat je wel gewoon gebeld kan worden door jouw contactlijst.

Misschien is het een beetje moeilijk om uit te testen maar heb je de simkaart ook al eens in een andere telefoon getest om te kijken of je dan wel gebeld kan worden door bijvoorbeeld de huisarts? 

Ook zie ik dat je een verouderde simkaart hebt wat misschien de oorzaak zou kunnen zijn. Als je wilt kan ik kosteloos een nieuwe simkaart naar je opsturen. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Dan maak ik het graag voor je in orde.

Ik hoor het graag van je.

Bedankt voor jullie reacties ​@wimj12 ​@JanD en ​@Friesian!

Groetjes,
Amy

Reageer