Hi @Jaka,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet gebeld kunt worden!
Ik ben even met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat je één jaar geleden een nieuwe simkaart hebt gekregen van ons, klopt dat? Ik vraag me ook af wanneer je de simkaart in een andere telefoon hebt uitgetest, het is namelijk van belang dat je dit recentelijk uitgetest hebt. Mocht je dit niet recent uitgetest hebben, dan wil ik je vragen dit alsnog te doen.
Ik hoor dan graag wat het resultaat is van je!
Groetjes,
Roeqajja
goede middag Roegajja
ik heb inderdaad een andere sim kaart gehad was ook voor de zelfde probleem
ik heb dit de afgelopen dagen (vanaf vrijdag ) getest maar niks helpt
ik krijg steeds te horen dat ik niet bereikbaar bent of niet bestaat
wat ik vreemd vind want als ik niet bereikbaar ben moet hij naar mijn voice mail gaan maar dat gebeurt ook niet
het is allen lastig omdat ik ook wel te bereiken bent voor mensen
het is niet telkens
ik heb 3 mensen als die mij bellen krijgen zij het direct te horen dat dit nummer niet meer bestaat
ook nieuwe mensen maar niet iedereen
en dat maakt het zo moeilijk
Hoi @Jaka,
Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat het nog steeds niet lukt om gebeld te worden! Had je de simkaart ook in een andere telefoon getest? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Zo kunnen we namelijk sneller achterhalen waar het probleem zich bevindt.
Zojuist heb ik even naar jouw nummer gebeld, de gemiste oproep is dus van mij . Ik hoorde de telefoon wel overgaan en kreeg niet direct een foutmelding te horen.
Ik hoor graag welk merk en model toestel je gebruikt waarbij je dit probleem ervaart.
Groetjes,
Amy
goede morgen Amy
ik had net je telefoon gemist is het mogelijk dat u mij nog even belt dan leg ik het even uit
dit is al een 1,5 jaar zo
met vriendelijke groed
jaka
Hoi @Jaka,
Bedankt voor je reactie. Het was meer om te testen wat ik zou horen als ik zou bellen naar jouw nummer! Ik begrijp inderdaad wat je bedoeld, bellers krijgen vaak de melding dat het nummer niet in gebruik is of krijgen direct de melding dat het nummer niet meer bestaat.
Wat vreemd dat dit al zo lang aan de hand is! Zou je mij wellicht een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit even voorleggen bij de Netwerk Specialist.
Groetjes,
Amy