Ik heb een e-sim van Simyo in een iphone 14 pro max. Ik kan anderen wel bellen, maar zelf kan ik niet gebeld worden. Mensen krijgen direct mijn voicemail te horen. Mijn instellingen zijn precies hetzelfde als de instellingen van mijn andere e-sim van KPN op hetzelfde toestel en daar heb ik geen problemen mee. Hoe kan dit?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je niet gebeld kan worden! Heb je wellicht nog een doorschakeling aanstaan? Om alle doorschakelingen uit te zetten kan je bellen naar #211groene beltoets] (met VoLTE) of naar ##21#1groene beltoets] (zonder VoLTE).
Zou je dit willen proberen en het toestel even opnieuw kunnen opstarten? Ik hoor graag of het hierna weer lukt om gebeld te worden!
Groetjes,
Amy
Hallo Amy,
ik heb beide opties uitgevoerd en doorschakelen staat niet aan. Mensen krijgen nog steeds mijn voicemail. Ik lees in een oudere topic dat iemand tegen hetzelfde aanliep waarnaa zijn/haar nummer door jullie opnieuw is aangemeld op het netwerk, hiermee leek het probleem verholpen te zijn. is dat een idee?
Mvg,
Mai
Hoi
Bedankt voor je reactie. Jammer dat het nog steeds niet lukt! Helaas hebben wij deze optie van simkaart opnieuw aanmelden op het netwerk niet meer. Zou je 3 voorbeelden kunnen aanleveren van de locatie, datum en tijdstip dat iemand naar jou probeert te bellen en het niet lukt? Dan kan ik dit laten onderzoeken door de Netwerk Specialist.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.