.

Beantwoord

Waarom kan ik niet gebeld worden?

  • 27 September 2016
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Badge
Ik kan met mijn mobiel 06xxxxxxxxniet gebeld worden maar wel bellen
icon

Beste antwoord door Sean 28 September 2016, 12:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Rudy,

check even of je je telefoon niet gewoon op stil hebt staan, in dat geval hoor je het ook niet als je gebeld zou worden.

Groet Paul.
Reputatie 3
Badge +5
Hallo Rudy,
Je geeft aan dat je niet gebeld kunt worden maar wel kan uitbellen.

Als men jou probeert te bellen, wat krijgt men dan te horen? Dat is wel belangrijk om te weten om te zien waar het fout gaat.
Probeer eens alle doorschakelingen te annuleren door ##002# te bellen. Verder zou ik je willen adviseren niet je 06 nummer openbaar te plaatsen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Rudy Hindori,

Welkom op het Simyo forum.

Zoals je ziet heb ik je vraag iets aangepast. Dit is een openbaar forum en daarom is het niet verstandig om je 06-nummer te plaatsten. Medewerkers van Simyo hebben, indien nodig, toegang tot de juiste gegevens.

Wat onhandig dat je niet gebeld kunt worden. Ik wil je als eerste adviseren om te controleren of de 'Niet storen functie' per ongeluk is ingeschakeld. Deze optie voorkomt dat je telefoon oplicht, geluidmaakt en/ of trilt wanneer er een gesprek of bericht binnenkomt.
Als het niet aan de 'Niet storen functie' ligt, dan wil ik je net Nielsiejjj92 aanraden om naar ##002# te bellen. Zo schakel je eventuele doorschakelingen uit.

Laat je weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean

@PaulH en Nielsiejjj92, bedankt voor jullie hulp 😃

Reageer