.

Beantwoord

Waarom kan ik niet gebeld worden?

  • 21 March 2016
  • 9 reacties
  • 856 Bekeken

kan niet gebeld worden
icon

Beste antwoord door Angela 21 March 2016, 15:43

Bekijk originele reactie

9 reacties

Geen telefoonnummers op het forum plaatsen i.v.m. privacy en regels forum!!!! Simyo kan zien om wie het gaat aan de hand van de inlog op het forum. Tot een uur na plaatsen is dit nog aan te passen.

Kun je alleen niet gebeld worden? Werkt de rest wel?
de rest werkt wel.ik krijg het nr niet uit de vraag
Rechtsboven jouw vraag zie je als je er naar toe beweegt een potloodje verschijnen. Daarop klikken om je vraag aan te passen.

Wat horen de bellers als zij jou bellen? direct je voicemail?
eerst gaat het toestel over, als ik opneem krijgen zij de mededeling dat ik niet bereikbaar ben en de voicemail
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ed.musman,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je niet gebeld kunt worden. Heel fijn dat de rest gewoon werkt zoals het moet werken natuurlijk. Nu dit laatste puntje nog en dan zijn we compleet 😉

Om te beginnen wil ik graag weten of je jouw telefoon al eens uit/aangezet hebt. Dit klinkt heel simpel maar dit kan helpen 🙂 Mocht dit niet het geval zijn, dan ben ik benieuwd wat jouw simkaart doet in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Werkt dit wel zoals het hoort?

Omdat zowel bellen als internetten wel werkt, kan het haast niet aan het netwerk liggen. Houd je mij op de hoogte?

Groetjes,
Angela
het probleem is opgelost. ik weet niet hoe maar ik kan een gesprek aannemen
Reputatie 5
Badge +9
Hoi ed.musman,

Mooi dat het is opgelost!

Jammer dat je niet weet waardoor het probleem opgelost is, maar het belangrijkste is natuurlijk dat je weer gebeld kan worden :D

Groetjes, Caspar
Beste, de telefoontjes springen direct op mijn voicemail. zojuist telefoon uit en aangezet. doet het nog steeds.
wie kan mij helpen?
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Bernadettesch,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet gebeld kunt worden! Dit kan te maken hebben met het doorschakelen.

Kun je bellen naar ##002#? Hiermee schakel je namelijk alle doorschakelingen uit! Kun je dan nogmaals proberen jezelf te bellen? Ik verwacht dat het probleem dan is opgelost.

Als dit niet werkt, raad ik je aan kruistest aan. Plaats je simkaart in een ander toestel en een andere simkaart in je eigen toestel. Aan de hand hiervan kunnen wij weten of het ligt aan het toestel of aan de simkaart.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias

Reageer