alvast bedankt voor het lezen van mijn bericht
sinds vanmiddag wil ik bellen met de mob telefoon
en krijg dit in beeld
uitgaande oproepen worden beperkt door FDN
ik heb een archos telefoon met android besturing
heeft of weet iemand de oplossing voor het probleem
m.v.g. Ben Lohman
Wat fijn dat het uiteindelijk toch nog op z'n pootjes terecht is gekomen! Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Wat fijn dat het uiteindelijk toch nog op z'n pootjes terecht is gekomen! Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Volgens mij is het probleem nog niet opgelost. Want we hebben nog niet vernomen wat er gebeurt nadat hij de nieuwe simkaart in gebruik heeft genomen.
ik kan er nog niets over zeggen de simkaart is nog niet binnen
verwacht hem morgen met de post
dan laat ik het wel even weten of het gelukt is of niet
M.v.g. Ben
Even bij praten
Zojuist heb ik de brief ontvangen van Simyo
met daarin mijn nieuwe simkaart
ik heb de instructies opgevolgd en de simkaart geaktiveerd
En ik kan jullie mededelen dat de telefoon weer prima werkt
ben weer een gelukkig mens
Ik wil jullie allemaal bedanken voor het meedenken over het probleem
en natuurlijk wil ik ook Simyo bedanken voor het gratis beschikbaar stellen
van een nieuwe simkaart super
M.v.g Ben Lohman
Bedankt voor je update! Fijn dat je de simkaart binnen hebt en dat alles weer werkt na de activatie.
Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan weet je dat we hier zullen zijn om je te helpen. :)
Groetjes en alvast een fijn weekend,
Els
Beste
Heb je zelf nooit eerder in het verleden pincode 2 ingesteld?
Beste
Heb je zelf nooit eerder in het verleden pincode 2 ingesteld?
Wat fijn dat het uiteindelijk toch nog op z'n pootjes terecht is gekomen! Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?
Groetjes,
Jihane
Volgens mij is het probleem nog niet opgelost. Want we hebben nog niet vernomen wat er gebeurt nadat hij de nieuwe simkaart in gebruik heeft genomen.
ben al weer veel te laat met reagen op je vraag sorry druk druk druk
Maar denk het niet hoor dat ik een pukcode veranderd heb
normaal doe ik bijna niets met de tel als er wat aan moet gebeuren
vraag ik de kinderen / kleinkinderen om raad
Maar nooit om een pukcode gevraagd om te installeren
ps zie onderstaande berichten
maar dat zou je al wel gedaan hebben
groetjes en nog bedankt voor het meedenken
Ben Lohman
Hallo allemaal,
De gehele topic gelezen hebbende concludeer ik dat bij mij precies het zelfde probleem aan de hand is. Alle aangedragen oplossingen geprobeerd maar al dagen geen uitgaande telefoontjes o.i.d. mogelijk. Ik heb een Sony Xperia L1 toestel.
Graag een reactie a.u.b.
Hoi Cellie50,
Zoals eerder benoemd is dit een toestelinstelling, daar kunnen wij als provider niet veel aan veranderen. Ik raad je aan contact op te nemen met Sony of anders langs een toestelwinkel te gaan.
Groetjes,
Daisy
Hallo,
Hoewel het verhaal 2 jaar geleden heeft gespeeld bij Ben Lohman, leek het probleem van hem erg op dat van mij. Begin van dit jaar (2020) heb ik een nieuwe mobiele telefoon aangeschaft. (Een Cubot P30 pro). Ik maak heel weinig gebruik van de telefoon om te bellen, maar in sommige gevallen lijkt hij in storing te vallen. Kort nadat ik verbinding maak (of krijg, indien iemand mij belt). De telefoon begint te piepen en te kraken en lijkt alsof je een faxnummer hebt gebeld (precies dat geluid) Het gesprek is uiteraard onverstaanbaar geworden. Ik baalde hier zo van dat ik nu 2 weken geleden een andere telefoon heb aangeschaft. Ik was er heilig van overtuigd dat het aan de telefoon ligt. Nu heb ik een Xiaomi Note 9 Pro. En ook bij deze telefoon dezelfde klachten, ten einde raad nu naar het forum van Simyo. Wie kan mij van mijn probleem afhelpen. Een Mobiele telefoon waar je niet mee kan bellen of gebeld worden is toch te gek voor woorden!!!!
Hartelijk bedankt voor degene die het oppikt
Hoi Lecoqsportif,
Welkom op ons forum!
Wat vervelend dat je niet normaal gebruik kunt maken van onze diensten! Dat gaan we zo snel mogelijk voor je oplossen
Heb je dit probleem bij ieder gesprek of gebeurt het af en toe? En gebeurt dit op één locatie of heb je er overal last van?
Ik zal je simkaart in ieder geval even een reset geven op ons netwerk. Kun jij zo je toestel voor een paar minuten uitschakelen en dan weer aanzetten? En ons laten weten of het geholpen heeft?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Bas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.