Goedenavond,
Het lukt mij niet vanuit Spanje (nabij Torrevieja) te bellen of gebeld te worden.
Alle beschikbare netwerken zoals Orange, Movistar enz. worden geweigerd: "Dit mobiele netwerk is niet langer beschikbaar", voor alle gevonden netwerken.
Wat doe ik fout en hoe kan ik toch gaan bellen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jeanne,
Welkom op het Simyo forum.
Wat onhandig dat je niet kunt bellen in Spanje.
Om gebruik te maken van je aansluiting in het buitenland, moet je eerst via Mijn Simyo de optie 'Bellen in en naar buitenland' aanzetten.
Deze optie vind je, nadat je bent ingelogd, onder het tabblad 'Instellingen > Netwerkinstellingen'.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Veel plezier nog in Spanje
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum.
Wat onhandig dat je niet kunt bellen in Spanje.
Om gebruik te maken van je aansluiting in het buitenland, moet je eerst via Mijn Simyo de optie 'Bellen in en naar buitenland' aanzetten.
Deze optie vind je, nadat je bent ingelogd, onder het tabblad 'Instellingen > Netwerkinstellingen'.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Veel plezier nog in Spanje
Groetjes,
Sean
Hallo Sean,
Dank voor je reactie, maar in Mijn Symio na inloggen verschijnen 3 tabs: "overzicht", "verbruik" en "service".
Het tabblad "instellingen" vind ik niet.
Wat nu?
Dank voor je reactie, maar in Mijn Symio na inloggen verschijnen 3 tabs: "overzicht", "verbruik" en "service".
Het tabblad "instellingen" vind ik niet.
Wat nu?
Hoi Jeanne,
Log je in via de Mijn Simyo app? Dan zie je inderdaad geen tabblad 'instellingen'. Dit vind je alleen op het moment dat je via een computer inlogt. Heb je de mogelijkheid om dit te doen?
Groetjes,
Angela
Log je in via de Mijn Simyo app? Dan zie je inderdaad geen tabblad 'instellingen'. Dit vind je alleen op het moment dat je via een computer inlogt. Heb je de mogelijkheid om dit te doen?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.