Skip to main content
Al 8 dagen niet mogelijk om te bellen of SMS.

Handmatig provider gekozen, buitenland uit en weer aan, 15min zonder sim en weer opnieuw geprobeerd, forum doorgespit, etcetera.

Hoe gaan we dit oplossen?

Groetjes.

Desiree
Oh ja, roaming staat aan.
Hoi DesireeH,



Wat ontzettend vervelend dat je niet kunt bellen en SMS'en in Indonesië! Ik zie dat jij die optie wel netjes aan hebt gezet. Ik heb zojuist een reset voor je uitgevoerd op die optie. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!



Mocht dat niet werken raad ik je aan om je simkaart even in een ander toestel te plaatsen en andersom. Werkt het dan wel? Of nog steeds niet? Met die informatie kunnen we gerichter op zoek naar een oplossing!



Hou je me op de hoogte?



Groetjes,

Jihane
Jihane,

Helaas het mocht niet baten.

Gr.

Desiree
Hoi DesireeH,



Oef, wat vervelend! Ik heb nogmaals een reset uitgevoerd, maar ditmaal op de gehele simkaart. Wil je nogmaals je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen?



Ook ben ik heel benieuwd wat het resultaat was van de kruistest! Heb je je simkaart in een andere telefoon geplaatst en een andere simkaart in jouw telefoon? Wat kwam daaruit?



Ten slotte wil ik je echt nogmaals aanraden om handmatig een netwerk te zoeken. Lukte het zoeken niet? Vond hij niets? Of maakte het niet uit welk netwerk je selecteerde?



Hoe meer informatie ik heb, hoe beter ik je kan helpen!



Groetjes,

Jihane
wel dom dat je daar geen sim koopt
wel dom dat je daar geen sim koopt



Bedankt voor je bijdrage. :8
Ik kocht daar gewoon een simkaart in april dit jaar

Simyo kan precies zien wanneer ik op vakantie was
Hoi Hans,



Het is hartstikke fijn dat je tips geeft op het forum, maar laten we het wel netjes houden. DesireeH wil graag haar eigen aansluiting gebruiken in het buitenland en dat hoort ook gewoon te werken. Daarom is het goed dat ze deze vraag op het forum heeft gesteld.



Groetjes,

Sean.

Reageer