.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen of gebeld worden?

  • 5 February 2018
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

Ik kan mijn vriendin niet bellen en zij kan mij niet bereiken. Ook andere mensen kunnen mij niet bereiken. Ik zie soms wel ,soms niet dat ik gebeld ben. Ook berichten komen niet altijd aan.
icon

Beste antwoord door Els 6 February 2018, 09:33

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Pebbels,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je niet goed bereikbaar bent. :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie geen vreemde zaken staan. Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset. Hierbij wordt hij helemaal opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou je je telefoon voor vijf minuten kunnen uitzetten?

Mocht je hierna nog problemen hebben, dan wil ik graag wat meer weten over je probleem. Heb je een slechte bereikbaarheid op een bepaalde locatie of is het op verschillende locaties? Wat is de verbinding met het KPN-netwerk op het moment dat je niet bellen of gebeld worden? Welke melding wordt er gegeven op het moment dat je niet kunt bellen of gebeld worden? Controleer ook of je telefoon niet per ongeluk in de 'niet storen-modus' staat.

Test uiteindelijk ook of je deze problemen ook ondervindt met een andere telefoon. Plaats hiervoor je simkaart in een andere telefoon en test je bereikbaarheid. Doe hetzelfde met een andere simkaart in jouw telefoon. Laat je weten wat hier uit komt?

Groetjes,
Els

Reageer