.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen of gebeld worden?

  • 11 August 2016
  • 13 reacties
  • 832 Bekeken

Badge
hallo,

ik heb al een paar dagen een probleem met bellen en gebeld worden. als iemand mij probeert te bellen gaat mijn telefoon niet eens over en krijgt de ander te horen dat ik niet bereikbaar ben. ook kan ik zelf niemand bellen want dan wordt wordt de oproep gelijk beëindigd voordat hij ook maar 1x overgaat.

ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.

mvg,

BrentvZ
icon

Beste antwoord door Ilias 11 August 2016, 16:42

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je al een keer je telefoon helemaal uitgezet en daarna weer opgestart? Dan kan je simkaart zich namelijk opnieuw instellen op het netwerk. Probeer, als het mogelijk is, de simkaart even in een ander toestel te stoppen. Kijken of het dan wel lukt.
Het is ook mogelijk dat je simkaart een reset moet krijgen. Dat kan een moderator hier voor je doen. Je kunt ook de klantenservice bellen of Simyo een tweet sturen.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi BrentvZ,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt bellen of gebeld kunt worden! Ik ben er echter zeker van dat wij dit samen kunnen oplossen.

Ik heb een reset uitgevoerd van je aansluiting. Kun je over tien minuten jouw toestel uitschakelen en vervolgens weer inschakelen? Ik verwacht dat het probleem dan is opgelost.

Als dat niet heeft gewerkt, raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel. Aan de hand van het resultaat van het bellen/gebeld worden naar je eigen simkaart of naar de andere simkaart, kunnen wij weten of het ligt aan het toestel of aan de simkaart. Laat je het weten?

Dankjewel voor je antwoord, de leon!

Groetjes,
Ilias
Badge
beste Ilias,

ik heb mijn simkaart in een andere telefoon gestopt en die werkte gewoon en een andere simkaart in mijn telefoon gestopt en dat werkte ook dus ik weet niet wat het probleem kan zijn.

mvg,

Brentvz
Reputatie 7
Badge +10
Hoi BrentvZ,

Hmm, wat apart! Het klinkt dan alsof het een specifiek simkaart/toestel-probleem is. Weet je wat we gaan doen? Ik stuur jou gewoon een gratis, vervangende simkaart toe. Deze zul je hopelijk morgen (en anders overmorgen) in huis hebben. Hopelijk lukt het daarmee wel gewoon!

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Badge
dankjewel Jihane top.
bedankt allemaal voor de goeie service.

mgv,

BrentvZ
Badge
ik heb mijn simkaart binnen gekregen alleen nu heb ik het probleem dat mijn One Plus One de simkaart niet herkent.
verder kan ik nergens vinden hoe ik dit probleem kan oplossen.

mvg,

BrentvZ
Badge +2
Heb je die nieuwe sim wel geactiveerd op mijn-simyo?
Badge
Heb je die nieuwe sim wel geactiveerd op mijn-simyo?

ja dat heb ik al gedaan
Reputatie 3
Badge +5
Hoi BrentvZ,

Wat enorm vervelend dat het nog steeds niet werkt. Na al dit te hebben uitgeprobeerd ben ik er denk ik eindelijk achter waar het aan ligt! Je hebt een dikkere simkaart nodig. Ik verstuur daarom direct een gratis simkaart op die iets dikker is. Deze ontvang je binnen twee tot drie werkdagen.

Laat je dan weten of het probleem dan is opgelost?

Groetjes,
Ilias
Badge
okey super bedankt Ilias.
de service op dit forum is echt geweldig.

groetjes,

brent
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Brent,

Dat is goed om te horen!

Bedankt voor het compliment, ik zal mijn collega Ilias namens jou bedanken ;)

Fijne dag nog, en ik hoor graag of de dikkere simkaart wel goed werkt.

Groetjes,
Sean
Badge
hallo allemaal,

een paar dagen ging het allemaal weer goed met mijn telefoon maar sinds een paar dagen kan ik weer niet bellen, sms'en of op internet. ik heb geen idee hoe dit komt aangezien hij het wel een paar dagen goed heeft gedaan.

mvg,

Brentvz
Reputatie 3
Badge +5
Hoi BrentvZ,

Enorm vervelend! Het is in ieder geval goed om te weten dat de simkaart wel heeft gewerkt. Kun je nog éénmaal je simkaart in een ander toestel plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel. Het kan namelijk zijn dat de simkaartlezer defect is.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias

Reageer