.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen in het buitenland?

  • 20 August 2016
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

Ik ontdek dat ik niet mobiel ka bellen met mijn gsm in het buitenland. Op mijn scherm verschijnt 'noodoproep'
icon

Beste antwoord door Caspar 22 August 2016, 11:32

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi hannah2016,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je niet kan bellen in het buitenland. Dat is natuurlijk erg onhandig voor je.

Ik heb gelijk je aansluiting erbij gepakt en heb de instellingen voor het buitenland opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel voor 10 minuten uit. Hopelijk heeft het geholpen! Zo niet, probeer dan eens handmatig netwerken te zoeken. Dit doe je in de instellingen van je telefoon. Vindt je telefoon op deze manier wel netwerken? Je kunt ze allemaal proberen.

Ik hoor graag van je of het je is gelukt!

Groetjes,
Caspar
Terwijl ik nota bene een netwerk had, heb jij blijkbaar mijn netwerkinstellingen uitgezet. Dat ontdekte ik zo-even toen ik weer naar 'Mijn Simyo' ging.
Daar ben ik helemaal niet blij mee. Stel je voor dat ik met een ongeluk onderweg had gestaan, dan had ik niemand kunnen bellen. Want mijn laptop werkt echt niet op de snelweg en een smartphone heb ik niet. Wil je nu a.u.b. overal vanaf blijven!
Groet
Hannah
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Hannah2016,

Zoals je ziet heb ik je reactie iets aangepast. Ik begrijp dat je schrok toen je netwerk opeens wegviel, maar dit is een openbaar forum en ik wil je vragen om het netjes te houden.

Mijn collega heeft jouw buitenlandinstellingen gereset, omdat jij aangaf dat deze optie niet werkte. Hij kon helaas niet zien dat jouw telefoon op dat moment plotseling wel verbonden was met het netwerk.

Begrijp ik dat alles nu naar behoren werkt?

Groetjes,
Sean
Ja, bedankt Sean, het werkt nog steeds goed.
Groet,
Hannah
Reputatie 3
Badge +5
Hoi hannah2016,

Helemaal goed! Ben blij dat het nog steeds werkt. Als je vragen hebt dan horen wij dat graag!

Groetjes,
Ilias

Reageer