Skip to main content
Beste lezer,



Mijn simkaart is volgens mijn simyo (instellingen SIM) actief, maar in mijn berichtenbox staat dat de kaart niet actief is?? Op 23 oktober vorig jaar is negatief saldo ontstaan en door omstandigheden kon ik dat nu pas opwaarderen. Ik dacht dat ik daarna kon bellen, maar hij blijft aangeven “alleen noodoproepen”.



Opnieuw in en uit loggen werkt niet. Er staat nu een opgewaardeerd sado van 45 euro terwijl ik 39,44 in de min stond. Ik zou dus zeggen dat er nog 6 euro beltegoed resteert, maar in de app blijft ook 45 euro staan. Het lijkt alsof eea niet verwerkt wordt en ik kan dus zogezegd ook niet bellen/smsen. Graag zsm jullie oplossing.



Met vriendelijke groet

Acks
Overigens lees ik op het forum dat er niet meer dan 5 euro negatief kan komen te staan? Mijn zoontje heeft Op 23 oktober met mobiel internet zonder dat ik het in de gaten had die 39 euro verbruikt.... is hier compensatie voor mogelijk? Inmiddels hebben we mobiel internet uitgezet via instellingen, maar een compensatie zou zeer gewenst zijn?
Inmiddels heb ik het probleem zelf opgelost. Ik heb de simkaart in een ander toestel gedaan en toen werkte het wel. Daarna terug in eigen toestel en toen had ik gewoon bereik, en kon ik weer bellen en smsen.



Beltegoed blijft op 45 euro staan, dus blijkbaar wordt die 39.44 minstand niet verrekend? Dat is wel een hele nette actie van Simyo als dat zo blijft!!
Hi Acks,



Welkom op het Simyo Forum!



Ik snap dat dit allemaal nogal verwarrend kan zijn! Ik heb je aansluiting er snel bij gepakt en ik zie dat je in oktober 2018 een negatief saldo opgebouwd hebt. Omdat het inderdaad eigenlijk niet de bedoeling is dat het negatieve saldo onder de € 5,- belandt, hebben wij dat automatisch voor je aangevuld met € 32,93. Hier hoefde je niet voor te betalen natuurlijk. Hierdoor kwam je beltegoed weer op € 0,- terecht. Al je opwaarderingen daarna zullen dus gewoon blijven zoals ze nu staan 🙂



Wat betreft het bellen: wat stom dat dat eerst niet lukte! Gelukkig gaat het nu weer goed. Slim dat je je simkaart in een ander toestel hebt stopt om te testen hoe het daar gaat!



Heb je nog andere vragen?



Groetjes,

Jihane

Reageer