Skip to main content

.

Mijn telefoon lijkt bijten gebruik; kan niet bellen en gebeld worden
Hallo

Ik heb het zelfde probleem.

Hoor hem ook niet over gaan maar de seconden dat je belt loopt wel op.

En hoor niets met wie ik bel.

Grt
Hoi Stipje,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je niet kon bellen. Ik zie dat mijn collega je via Twitter met dit probleem heeft geholpen en dat het inmiddels is opgelost :D

Kan ik je nog ergens anders mee helpen?

@Samsung77 Dat is vreemd. Ik heb zojuist je simkaart een reset gegeven, zodat jouw aansluiting weer opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Zou jij je telefoon even tien minuten willen uitzetten en daarna kunnen kijken of het probleem is opgelost?

Ik hoor graag de uitkomst van je!

Groetjes,

Sean
Het is gelukt maar ik ben ondertussen wel 4 × 0.10 euro aan beltegoed kwijt terwijl ik niemand aan de lijn had.
Hoi Samsung77,

Fijn om te zien dat alles weer werkt zoals het hoort!

Op het moment dat jij de telefoon niet over hoort gaan en je wordt wel doorverbonden met bijvoorbeeld de voicemail, betaal je hier voor. Het overgaan zelf kost je niets, maar zodra er een connectie is gemaakt, wordt de 1e minuut berekend. Maakt dit het wat duidelijker voor je?

Groetjes,

Angela
Hoi

Ja dat snap ik wel maar als ik niemand hoor aan de andere kant van de lijn dan kost het mijn wel beltegoed en de fout lag dus aan de simkaart en daar door moet ik zelf voor de kosten draaien ?

Grt
Hoi Samsung77,

Nee hoor, je hoeft niet voor de kosten op te draaien. Ik zal de € 0,40 meteen voor je vergoeden. Je ziet dit meteen terug op je beltegoed. Ben je blij met die oplossing?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Nou blij wordt ik als ik de loterij win
Maar het goed opgelost door simyo bedankt hier voor.
Hoi Samsung77,

Je kunt dit geen loterij noemen nee, haha 😉. Fijn dat je het een goede oplossing vindt. Mocht er nog iets zijn, laat het me dan weten.

Groetjes, Tiury

Reageer