.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen?

  • 16 February 2016
  • 6 reacties
  • 183 Bekeken

wanneer ik mijn mobiel wil gebruiken komt er in het scherm te staan simyo en daaronder noodoproep.
in een balkje knippert dan een streep waar ik wat in moet vullen maar ik kom er niet achter wat ik in moet vullen.
wie kan mij vertellen wat ik moet doen om weer te kunnen bellen en berichten kan versturen.
als ik gebeld word kan ik wel opnemen dat is op dit moment het enige wat ik kan met mijn mobiel.
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 16 February 2016, 22:05

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Marthaboer,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik raad je aan je mobiel uit te zetten voor 15 minuten en daarna weer aan.
Je simkaart meldt zich dan opnieuw aan op het netwerk en dit lost het probleem mogelijk op.

Heb ik je goed geholpen of heb je nog vragen waar ik je mee kan helpen?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Marthaboer,

Ook namens mij welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je alleen noodoproepen kunt plaatsen. Gelukkig kwam Maikel.twinnie heel snel met een oplossing. Ik zie dat je hierna weer een telefoongesprek hebt gevoerd. Betekent dit dat het probleem is verholpen?

Groetjes,
Sean

@Maikel.twinnie bedankt voor je antwoord!
heb ik gedaan 15 minuten uit maar er verandert niks.het ligt niet aan de simyo simkaart.
simkaart heb ik in oude telefoon gedaan en dan kan ik bellen,appen, smsen en gebeld worden.
dus ligt het aan mijn samsung telefoon
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Marthaboer,

Dat is jammer. Dan wil ik je adviseren contact op te nemen met de leverancier van jouw telefoon.

Succes!

Groetjes,
Sean
het probleem is opgelost in gsm-winkel voor reparatie. nieuwe software er op zetten was de enige mogelijkheid. kost 15 euro maar mijn telefoon doet het weer!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marhaboer,

Dat is goed nieuws! Het is dan wel even €15 euro, maar een nieuwe telefoon aanschaffen was duurder geweest! Fijn dat je nog even hebt laten weten dat het probleem uiteindelijk opgelost is 🙂 Hier leren wij ook weer van.

Als je nog hulp nodig hebt, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer