Alvast bedankt! Gr Wendy
Hallo, ik al vanaf vrijdag niet meer uitbellen! Kan wel gebeld worden, en ook kan ik smsen! Had al geprobeerd het klantenservicenummer 0612001200 te bellen! Maar dit nummer blijkt helemaal niet te kloppen, althans niet meer! Kan iemadn mij uit de brand helpen, want ben der nu na 4 dagen toch wel aardig klaar mee! Alvast bedankt! Gr Wendy
Gefeliciteerd! Je hebt de Ijsbreker badge verdiend!
Welkom! Je hebt voor het eerst je gezicht laten zien. Dusssss!? Nah ja t zal wel! 😛
Welkom op het forum.
Ik heb je zojuist een privebericht gestuurd.
Groet,
Bibi
Dank voor de reacties!
Welkom op het forum!
Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Uit je verbruiksoverzicht kunnen wij opmaken dat het inmiddels gelukt is om gebruik te maken van de simkaart. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Hoi Hansul,
Welkom op het forum!
Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Uit je verbruiksoverzicht kunnen wij opmaken dat het inmiddels gelukt is om gebruik te maken van de simkaart. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.
Groetjes,
Manisha
Bedankt Manisha voor je reactie, beter laat dan nooit ;-)
Ik heb één dag niet kunnen bellen. Lastig, maar we zijn er weer overheen. Sindsdien geen problemen meer.
Groet,
Hansul
Sinds een aantal dagen kan ik niet meer uitbellen. Afgelopen donderdag kreeg ik wel verbinding met een klantservicecentrum en stond ik in de wacht, maar werd de verbinding plots verbroken. Geprobeerd om mijn man mobiel te bellen en de huistelefoon, maar hij lijkt over te gaan (alleen zichtbaar, niet hoorbaar) en bij de ander gebeurt er helemaal niets. Dus de oproep vanaf mijn mobiel komt niet door.
We hebben het getest door de simkaart te wisselen, maar in de telefoon van mijn man lukt het ook niet om uit te bellen met mijn simkaart.
Ik heb ook al geprobeerd om het toestel helemaal uit te zetten, een half uur uit te laten en daarna weer aan te zetten. Ook dat helpt niet.
Sms’en lukt ook niet.
Hoi Willemijn,
Welkom terug op ons forum!
Wat ontzettend balen dat het je niet lukt om te bellen met jouw simkaart. Het is wel super dat je al zo veel hebt uitgeprobeerd, dit geeft mij al een helder beeld van de situatie en het probleem. Het is wel duidelijk dat het probleem dus bij de simkaart ligt en daarom heb ik deze opnieuw voor je aangemeld bij het netwerk. Zou jij de telefoon nogmaals 15 minuten helemaal kunnen uitschakelen om deze reset te voltooien? Mocht dit niet werken, dan nemen we graag contact voor je op met de netwerkspecialist. Hiervoor heb ik nog wat aanvullende informatie van jou nodig:
- Kan je wel zelf worden gebeld?
- Kan je wel op het internet met jouw simkaart?
- Heb je op meerdere plekken geprobeerd te bellen of alleen in huis?
- Welke telefoon heb jij en welke telefoon heeft jouw man?
Hopelijk heeft de reset al geholpen, ik hoor het in ieder geval graag van je!
Groetjes,
Tessanne
Hallo Tessanne,
Ik heb de telefoon een kwartier uitgezet, daarna aan gezet en geprobeerd te bellen. Maar het lukt nog steeds niet. De telefoon gaat niet eens over.
Ik kan zelf wel worden gebeld. Ik kan ook op internet met mijn simkaart. Ik heb niet alleen thuis, maar ook elders geprobeerd te bellen (in de AH bijvoorbeeld, in een andere stad).
Ik heb een Samsung Galaxy J5. En mijn man heeft een Samsung Galaxy A20.
Alvast bedankt voor je moeite.
Groetjes, Willemijn
Hoi Willemijn,
Bedankt voor de aanvullende info, jammer dat de reset niet gewerkt heeft. Wanneer je van het internet gebruik maakt op je toestel gaat dit dan wel via de mobiele data en niet via de wifi? Zie je wel op je toestel dat je verbonden bent met het netwerk?
Groetjes,
Daisy
Ja, via de mobiele data gaat ook. Ik zet de Wifi dan natuurlijk uit om dit te testen. Er staat wel alleen H+ in plaats van 4G. Dat is al weken zo.
Maar ik zie vandaag dat ik geen verbinding heb qua internet, als ik Wifi uitschakel. Dat is dus nieuw. Misschien sinds het opnieuw aanmelden van Tesanne?
Hoi Willemijn,
Vandaag heb ik contact voor je opgenomen met de netwerkspecialist. Zij hebben onderzocht of ze een probleem konden vinden op jouw aansluiting of met de zendmasten in de buurt. Dit was niet het geval en ze hebben mij daarom gevraagd of ik een voorbeeld kan verzamelen van een mislukt gesprek. Als jij mij in een privéberichtje de volgende informatie kan sturen, dan kan ik dit verder voor je oppakken met de netwerkspecialist:
- Het nummer dat je geprobeerd hebt te bellen
- De datum
- Het tijdstip
De netwerkspecialist kan met deze informatie een ticket aanmaken om het probleem vast te stellen en op te lossen!
Ik hoor het graag! Alvast een fijn weekend!
Groetjes,
Tessanne
Privébericht gestuurd.
Bedankt Willemijn, Tessanne gaat het oppakken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.