.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn voicemail niet activeren?

  • 19 December 2023
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

 bij 1233 krijg ik te horen: 'voicemailbox bestaat niet'. Als ik de voicemail probeer in te stellen met 12331 dan wordt beloofd dat het binnen enkele minuten actief is, maar dat gebeurt niet. Hoe kan ik mijn voicemail activeren?

Groet, Theo Keizer 

icon

Beste antwoord door TheoKeizer 22 December 2023, 14:41

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @TheoKeizer

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat het niet lukt om de voicemail in te stellen! Heb je ook geprobeerd om dit per sms in te stellen? Dit doe je door 'AAN' te sms'en naar 1233. 

Ik hoor graag of het hiermee lukt!

Groetjes,
Amy

Hey Amy, ik heb simyo benaderd via WhatsApp toen een medewerker mijn aansluiting erbij pakte is geconstateerd dat ik een verouderde simkaart heb. Een verouderde simkaart vertoont defecten, er wordt een nieuwe opgestuurd. Met een nieuwe zou het probleem opgelost moeten zijn.

Ps, de SMS dienst werkt naar behoren.

Dus even afwachten. Vriendelijke groet Theo Keizer

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @TheoKeizer,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat er een nieuwe simkaart wordt opgestuurd! Hopelijk lukt het hiermee om de voicemail in te stellen 😊.

Groetjes,
Amy

Goedemorgen ondanks een nieuwe simkaart is het nog steeds niet goed!

Als ik de voicemail benader via 1233 hoor ik “de voicemail box die u probeert te bereiken is bij ons niet bekend, de verbinding wordt verbroken” De nummers 12331 en 12339 diverse malen geprobeerd maar helaas. Kunt u ervoor zorgen dat u als provider uw verantwoordelijkheid hierin gaat nemen, dank u.

Vriendelijke groet, Theo Keizer

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @TheoKeizer,

Bedankt voor je bericht. Wat verwarrend dat het nog steeds niet lukt! Helaas kunnen wij als provider niet de voicemail instellen of beheren. Zou je de simkaart in een ander toestel kunnen testen zodat we sneller kunnen achterhalen waar het probleem zich bevindt? 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Hey Amy,

Ik heb gebeld met nr 1200 en het probleem uitgelegd, deze meneer (Edwin) begreep direct wat ik bedoelde. Hij heeft contact opgenomen met KPN en nu is het probleem opgelost.

Case closed, en vriendelijke groet, Theo Keizer 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @TheoKeizer,

Super fijn dat het is opgelost! 

Prettig weekend en alvast fijne feestdagen 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer