.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn nummer niet meenemen?

  • 27 September 2016
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Goedenavond, ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij KPN. Twee maal is een verzoek tot nummerbehoud ingediend en 2 maal afgewezen door Simyo. Wat moet ik nu doen om mijn nummer alsnog te behouden?

Mvgr,
Sohella
icon

Beste antwoord door Sean 28 September 2016, 12:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hallo Sohella,
Heb je het nieuwe abonnement bij KPN nummerbehoud ingevuld ZONDER een opzegging bij Simyo te doen?
Een afwijzing kan veel redenen hebben. Denk bijv. aan een opzegtermijn van 1 maand of een verkeerd simkaartnr.
Ben je wel contractvrij? Kijk even op Mijn Simyo of dat het geval is. Een moderator kan voor je nakijken wat de exacte reden voor afwijzing is.
In de titel staat T-Mobile en in de tekst KPN. Dus waar heb je nou een aanvraag nummerbehoud gedaan?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sohella,

Welkom op het Simyo forum!

Hoewel we het jammer vinden dat je weggaat, mag je natuurlijk gewoon je nummer meenemen naar een andere provider.

Ik zie inderdaad dat de eerste aanvraag is afgewezen, omdat het ingevoerde simkaartnummer niet juist was. Daarna is er nogmaals een verzoek ingediend en deze is goedgekeurd. Je nummer wordt op 11 oktober 2016 overgezet naar je nieuwe provider (T-Mobile/ Ben).

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Nielsiejjj92 en Raytje, bedankt voor het meedenken!

Reageer