Skip to main content
helaas ga ik met mijn abonnement Simyo verlaten, omdat junior graag een telefoon wil die niet in de Simyo shop is. Maar nu geeft de nieuwe provider aan dat mijn huidige provider (dus Simyo) het telefoonnummer niet kan over laten doen, omdat deze niet meer actief zou zijn...

maar het betreft een abbonnement, dat loopt tot 02-08-2014...

(en ja, de facturen zijn netjes betaald :o)



wat gaat hier dan fout, of is het klantje pesten ... ?
Hoi gerardh, welkom op het Simyo forum! Wat jammer dat je je afscheid komt aankondigen :(



Als je een contract hebt tot 2 augustus en je vraagt nummerbehoud aan bij een andere provider, dan zullen we dan niet afkeuren maar goedkeuren. Je kunt namelijk al 60 dagen van te voren alvast nummerbehoud aanvragen. In jouw geval was dat al begin juni.



Ik kon jouw aanvraag voor nummerbehoud niet vinden, dus heb ik het even nagekeken met onze afdeling Nummerbehoud en er is helemaal geen aanvraag binnengekomen van een andere provider 😕

Dus inderdaad;

wat gaat hier dan fout




Ik zou zeggen; Vraag nummerbehoud aan bij je nieuwe provider, vergeet de maand opzegtermijn niet en laat het ons een werkdag of 2 later nog eens checken.

Reageer