Skip to main content
Ik kan niet meer bellen, niet aangemeld bij netwerk wel volop bereik. Ik las hier dat jullie de simkaart kunnen resetten.

Ik hoor graag hoe nu verrder
Hoi,



Alvorens de reset van Simyo af te wachten zou je zelf ook nog iets kunnen proberen. Zet je telefoon uit, wacht een minuut of 10 en zet hem weer aan. Dit helpt soms ook.



Laat je weten of dat al gewerkt heeft?
Hoi,



Alvorens de reset van Simyo af te wachten zou je zelf ook nog iets kunnen proberen. Zet je telefoon uit, wacht een minuut of 10 en zet hem weer aan. Dit helpt soms ook.



Laat je weten of dat al gewerkt heeft?




Dit heb ik geprobeerd maar helaas geen resultaat.

Toch bedankt voor je reactie
Je zou hier nog kunnen kijken of er eventueel een storing is aan de hand van je postcode.
Je zou hier nog kunnen kijken of er eventueel een storing is aan de hand van je postcode.



Nee er zijn geen storingen in de buurt
Hoi P e t e r,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat ontzettend lastig dat je geen verbinding kunt maken met het netwerk! 😞 Ik heb dus ook meteen een reset uitgevoerd op je simkaart, waarmee ik je aansluiting kort loskoppel van het netwerk en daarna weer opnieuw aanmeld. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen?



Als dat niet werkt, kunnen we nog andere dingen controleren 🙂 Vraagt je telefoon om een pincode zodra je 'm opstart of niet? Wordt de pincode vervolgens geaccepteerd? En hoe lang ervaar je dit probleem al?



Het kan ook handig zijn om je simkaart tijdelijk in een andere telefoon te stoppen en andersom. Maakt je simkaart wel verbinding met het netwerk in een ander toestel? En hoe werkt een andere simkaart in jouw telefoon? Met deze informatie komen we erachter of het probleem bij het toestel of bij de simkaart ligt.



Hou je me op de hoogte?



@ Raytje, goede tips! Dankjewel!



Groetjes,

Jihane

Reageer