Beste Simyo,
sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen. SMS-en heeft een vertraging om door te komen. Ik begrijp dit niet, want ik heb nog beltegoed en MB's over.
Ik hoor graag van u.
Groet, Nienke
Bladzijde 1 / 1
Beste Nienke S,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat gek dat je ineens niet meer kunt bellen en sms'en. Dat is natuurlijk erg onhandig!
In het systeem komt er niets vreemds naar boven waardoor dit allemaal veroorzaakt wordt. Om die reden heb ik een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Dit betekent dat je handmatig aangemeld bent op het netwerk. Om dit af te ronden, wil ik je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten. Ik hoor natuurlijk graag of dit werkt.
Mocht dit niet de oplossing zijn, dan wil ik je vragen om jouw simkaart te testen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we precies zien waar het probleem vandaan komt. Houd je mij op de hoogte?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat gek dat je ineens niet meer kunt bellen en sms'en. Dat is natuurlijk erg onhandig!
In het systeem komt er niets vreemds naar boven waardoor dit allemaal veroorzaakt wordt. Om die reden heb ik een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Dit betekent dat je handmatig aangemeld bent op het netwerk. Om dit af te ronden, wil ik je vragen om je telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten. Ik hoor natuurlijk graag of dit werkt.
Mocht dit niet de oplossing zijn, dan wil ik je vragen om jouw simkaart te testen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we precies zien waar het probleem vandaan komt. Houd je mij op de hoogte?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.