.

Beantwoord

Waarom kan ik geen verbinding maken met de provider?

  • 25 June 2016
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Nadat ik m'n 6 weken oude telefoon heb laten repareren omdat hij niet meer oplader kan ik moeilijk op mijn provider komen nu heb ik de vraag hoe ik eventueel weer service kan krijgen..


Mag werner
icon

Beste antwoord door Angela 27 June 2016, 11:57

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wernerh96,

Allereerst wil ik je van harte welkom heten op ons forum :)

Wat onhandig dat je, na de reparatie van je telefoon, ineens geen verbinding meer kunt maken met ons netwerk. Daarvoor heb je jouw telefoon natuurlijk niet laten maken! Ik heb gelijk een kijkje genomen in jouw gegevens, en zie dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice.

Mijn collega heeft een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Hiermee is jouw simkaart als het ware opnieuw aangemeld op het netwerk. Na het opnieuw opstarten van jouw telefoon, zou je weer netjes verbinding moeten kunnen maken met het netwerk. Kun je mij vertellen of dit gelukt is?

Is dit niet de oplossing geweest? Dan wil ik je een kruistest aanraden. Dit houdt in dat je jouw simkaart test in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Op die manier kunnen we zien waar het probleem precies vandaan komt en vanuit deze resultaten actie ondernemen. Wil je mij op de hoogte houden?

Groetjes,
Angela

Reageer