Skip to main content

.

hallo,

ik heb de laatste paar dagen wat problemen met het netwerk van simyo.

Ik heb meestal geen bereik (op een enkel streepje na wat dan al weer na 1 of 2 seconden verdwijnt).

Ik heb de simkaart in een andere telefoon gestopt waarmee ik een redelijk signaal mee kon krijgen.

Ik heb vervolgens mijn vriend zijn simkaart in mijn telefoon gestopt en daar kon ik ook een redelijk signaal mee krijgen (2 streepjes).

ik vond dit vreemd dus ben gaan kijken naar de netwerk instellingen. en heb gecheckt of er dit stond

APN: voer portalmmm.nl in;

Proxy: (geen);

Poort: 5080;

Gebruikersnaam: (geen);

Wachtwoord: (geen);

Server: 0.0.0.0;

MMSC: (geen);

MMS Proxy: (geen);

MMS Poort: (geen);

MCC: 204;

MNC: 08;

Verificatietype: PAP;

APN type: Internet of default;

dit klopte vervolgens wel.

ik weet nu dus niet echt waar het aan ligt dat ik geen signaal kan krijgen met de simkaart in mijn mobiel?

kan iemand me hier bij helpen? misschien zie ik iets over het hoofd
Hoi Tristian,



Wat ontzettend vervelend dat je geen bereik hebt! Ik heb meteen de dekkingskaart erbij gepakt om te checken hoe jouw dekking eruit ziet in je woonplaats. Gelukkig kan ik daaraan zien dat er geen probleem zou moeten zijn. Dit scheelt! Dan kunnen we nu verder kijken. Je geeft aan dat je wél bereik hebt zodra je je simkaart in een andere telefoon plaatst. Dit suggereert dat het een toestelprobleem is, maar ondertussen doet een andere simkaart het ook goed in jouw telefoon! Dat is apart!



Het klinkt alsof de connectie tussen deze specifieke simkaart en jouw toestel net niet vlotjes verloopt. Ik heb een reset uitgevoerd op je simkaart. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Met een reset haal ik je aansluiting even van het netwerk af, waarna ik 'm weer aanmeld. Hopelijk lost dit het probleem voor je op!



Mocht dit niet werken, wil ik dus graag van je weten waar en wanneer jij deze problemen ondervindt. Met deze informatie kan ik namelijk contact opnemen met de netwerkspecialisten. Die kunnen mij dan wellicht meer vertellen.



Laat je 't weten?



Groetjes,

Jihane
Nee helaas dit heeft niet gewerkt ik heb nogsteeds geen bereik. De problemen vinden in rosmalen den bosch plaats en wanneer: sinds 2 dagen de heletijd ook buiten.
Hoi Tristan,



Wat vervelend dat het nog steeds niet werkt! Omdat het dus zo apart is dat jouw simkaart het wel doet in een ander toestel, en een andere simkaart het ook gewoon doet in jouw toestel, wil ik je graag een nieuwe simkaart toesturen. Het kan zo zijn dat er gewoon even iets misgaat met de verbinding tussen jouw specifieke telefoon en dat specifieke simkaartje.



Ik stuur je deze simkaart gratis toe! Laat je 't weten wanneer je 'm ontvangen hebt?



Groetjes,

Jihane
Ik heb de simkaart ontvangen en geactiveerd op de website, is er nog iets anders dat ik moet doen?
Hoi Tristian,



Mooi! Ik zie dat het nieuwe simkaartje intussen geactiveerd is. Hoe zit het nu met het bereik? Ik ben heel benieuwd!



Groetjes,

Jihane

Reageer