Skip to main content

.

Sinds vanochtend kan ik geen SMS meer ontvangen en verzenden, Waarom niet?
Hoi Astridz,



Welkom op het Simyo Forum! Wat vervelend dat je problemen hebt met sms'en. Ik heb zojuist je simkaart gereset, zou jij je telefoon even uit en aan willen zetten en daarna kunnen controleren of het probleem is verholpen? Mocht dit niet de oplossing zijn, wil je dan controleren of het nummer van de berichtencentrale (goed) is ingesteld? Het juiste nummer is +31653131313. Ik hoor graag van je of het probleem hiermee is opgelost.



Groetjes,

Sean
Bedankt voor je reactie. Ik ontvang nu soms sms, soms pas veel later. Versturen lukt nog altijd niet
???
Hoi astridz,



Wat jammer dat de reset en het checken van het telefoonnummer van de sms-centrale niets uitgehaald hebben. Ik wil je graag verder helpen. Kun je je simkaart in een andere telefoon plaatsen en controleren of je dan wel kunt sms'en?



Ik ben benieuwd!



Groetjes,

Estelle
Ik heb exact hetzelfde probleem sinds een paar dagen!
Hoi Floppie,



Ik zie dat je je vraag ook al gesteld hebt in dit topic. Daar heb je ook antwoord op gekregen.



Kun je erop letten dat je je vraag in 1 topic stelt? Op die manier houden wij het Forum overzichtelijk 😉.



Groetjes,

Estelle
Ik krijg nu wel weer sms maar heel laat. Daar ik wen inlog krijg voor mijn werk heb ik er niets aan omdat ik binnen 2 minuten moet reageren
Hoi astridz,



Ben ik weer!



Ik heb contact met onze netwerkspecialisten gehad en zij hebben jou net een test sms gestuurd. Zij kregen hier direct een afleverbevestiging van. Dit sms'je is dus aangekomen op jouw telefoon.



Heb je dit probleem bij het sms'en of ontvangen van iMessages?



Groetjes,

Estelle
Hi Estelle im heb geen sms ontvangen dus weet niet waar ie hangt
Hoi Astridz,



Dat is vreemd! Vooral omdat er een afleverbevestiging is ontvangen door mijn collega's. Estelle heeft je een aantal reacties terug gevraagd om jouw simkaart te testen in een andere telefoon. Hier zie ik nog geen antwoord op. Heb je dit geprobeerd en kun je aangeven wat het resultaat was hiervan?



Groetjes,

Angela
Beste Angela oe andere medewerker van Simyo,



het is inmiddels weer een paar maanden geleden dat ik contact nodig had met je, maar nu heb ik hetzelfde probleem weer. Ik kan wel sms berichten verzenden en ontvangen, maar ontvangen geen automatische SMS berichten. Gister avond lukte het nog wel, vanochtend doet ie het niet.

Ik heb een sms naar mijn dochter gestuurd en ontvangen, dat ging wel goed.

ik heb mijn simkaart in een andere telefoon gedaan, maar ontvangen nog steeds geen automatische SMS berichten. Niet van mijn werk en niet van de ziektekostenverzekering.

Is er vanacht iets gebeurd?



ik hoop op spoedig antwoord. Ik kan nu namelijk niet thuiswerken



groet,

Astrid
Hoi astridz,



Op het Simyo forum hebben we een reactietijd van 1 werkdag, dus ik hoop niet dat je deze nu helemaal hebt gemist. Je kunt met zulke spoed vragen het beste even gratis bellen naar 1200, zodat mijn collega's je meteen kunnen assisteren 🙂.



Er is op jouw aansluiting niks aangepast, dus ik vind het erg vreemd dat het plotseling niet meer werkt. Het is namelijk ook niet iets wat wij individueel kunnen uitzetten of activeren. Er wordt namelijk geen onderscheid gemaakt tussen de sms'jes die je verstuurd of ontvangt van particuliere nummers of automatische berichten.



Toch heb ik je simkaart opnieuw aangemeld bij het netwerk. Kun je eens checken of dit heeft geholpen?



Groetjes, Tiury

Reageer