Skip to main content

.

Sinds het ontvangen van betaalde SMS berichten is geblokkeerd, kan ik geen binnengekomen berichten meer beantwoorden noch kan ik nieuwe berichten verzenden.



Ik krijg de melding: "bericht kan niet verzonden worden".



Wanneer ik een bericht via "Mijn Simyo" verzend lukt dit wel.

Waar kan dit aan liggen?
Hoi Jacob01,



In je gegevens zie ik dat je vanmorgen ook al even gebeld bent door een collega van mij die jouw bericht via de klantenservice pagina gelezen had.

Zij heeft ook contact gehad met een netwerk specialist en er zijn geen dingen geconstateerd waardoor je niet zou kunnen sms'en 😕

Je simkaart is inmiddels ook opnieuw aangemeld op het netwerk, kun je laten weten of dit geholpen heeft?
Het resetten had geen resultaat. Weer gebeld; advies: controleer het nummer van de SMS centrale. Bleek inderdaad niet correct. Het laatste getal ontbrak.

Nummer aangepast. Toestel uitgezet en opnieuw geprobeerd een bericht te verzenden of te beantwoorden.

Ook nu lukt het niet.

Opnieuw gebeld: men gaat weer een netwerkspecialist raadplegen.



Zodra daar een antwoord van komt wordt ik teruggebeld.
Hoi Jacob01,



Ben je ondertussen al teruggebeld? En is het je alweer gelukt om te SMS'en? Ik hoor heel graag van je welk berichtcentralenummer je hebt ingevoerd en welk type toestel je hebt.
Ik ben nog niet teruggebeld, maar ik probeer daarnet een bericht te versturen en  krijg geen melding dat het bericht  niet verzonden kan worden.

Ook een vorig bericht beantwoord en ook hier geen "foutmelding".



Even gecheckt bij de ontvanger, maar deze heeft het bericht ook goed ontvangen!



Probleem opgelost lijkt me!
Hoi Jacob01,



Dat is heel goed nieuws! Wel vreemd dat dit uit zichzelf is opgelost. Heb je echt niets veranderd aan je instellingen? In ieder geval heel erg bedankt dat je ons ervan op de hoogte hebt gehouden!
Inderdaad vreemd; ook zonder berichtgeving.



Het enige wat ik heb aangepast was het servicenummer.



Maar... het resultaat geldt!!
Dan ben ik nu wel erg benieuwd wat je dan precies hebt veranderd in dat nummer, Jacob01? 🙂
Als volgt:



mij werd gevraagd om te kijken naar het servicenummer; dat moet zijn +31653 13 13 13.



Op de Ă©Ă©n of ander manier was de laatste 3 bij mij niet zichtbaar/weggevallen waardoor het nummer dus niet correct was. Ik heb deze er alsnog aan toegevoegd.
Hoi Jacob01,



Dan was inderdaad het berichtcentralenummer niet juist. Gelukkig heb je het probleem gevonden en kun je weer SMS'en!



Mocht er nog iets zijn, let us know!

Reageer