Skip to main content
Ik krijg onderstaande melding:

Sms wordt verstuurd als service beschikbaar is.



Verder gebeurt er niets. Wat is er dan mis?
Da's minder........



Als klant is dat niet eenvoudig te beantwoorden.

Controleer of er op het moment van verzenden verbinding is met het netwerk.

Kun je de sim testen in een andere telefoon, evt. vice versa?



Mocht het in de loop van de dag opgelost zijn,laat het dan ff weten.

Er zal ongetwijfeld morgen een reactie volgen van een moderator.



Groet,

Friesian
Hoi moonen, welkom op het Simyo forum :)



Wat een vreemde melding! Ik zie dat je hier ook een e-mail over hebt verstuurd en dat mijn collega hierop je simkaart opnieuw heeft aangemeld bij het netwerk. Heeft dit geholpen?



Als dit niet zo is, ben ik heel benieuwd of je wel gewoon kunt bellen of SMS'jes kunt ontvangen.



Het zou ook aan je berichtcentrale instellingen liggen. Deze kan ik naar je toesturen, maar dan moet ik eerst weten wat voor telefoon je gebruikt 🙂



Laat je me weten of het is opgelost of niet?



Bedankt voor je geruststellende woorden, Friesian 😃

Reageer