Skip to main content
Beantwoord

waarom kan ik geen sms van icscards kan ontvangen?

  • 17 July 2024
  • 8 reacties
  • 71 Bekeken

Ik probeer apps te activeren, maar kan ik geen sms ontvangen (bijvoorbeeld ICS Gold & Creditcards).

 

8 reacties

Reputatie 6
Badge +3

ICS is berucht om spam, misschien is dat een reden @anton08 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @anton08,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de sms niet ontvangt!

Heb je al gecontroleerd of je andere sms’jes wel binnen krijgt? Of krijg je helemaal geen sms’jes binnen? Je zou voor nu kunnen proberen om je simkaart in een andere toestel te zetten. Ik hoor dan graag van je of je de sms wel binnen hebt gekregen.

Bedankt voor je hulp @J.D.L.! 

Groetjes,
Roeqajja

geen probleem met andere sms

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @anton08,

Bedankt voor je reactie.

Goed om te horen dat je andere sms’jes wel gewoon ontvangt. Ik vermoed dan dat het aan de verzender ligt. Heb je al geprobeerd om rechtstreeks contact op te nemen met ICS zelf? Ik hoor dan graag van je wat hier uit is gekomen!

Groetjes,
Roeqajja

Ik heb opnieuw geprobeerd om ICS Gold app te activeren. geen sms, maar deze keer  ICS gebeld. Ze hebben de sms verstuurd en denken dat het probleem bij jullie ligt, want dezelfde ICS-server verstuurt sms’jes voor het activeren van de ABN Amro creditcard-app, en die ik wel heb ontvangen.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @anton08,

Bedankt voor je reactie. Wat gek dat je de sms'jes niet ontvangt.

Om de ICS app te activeren ontvang je eerste een verificatiecode per mail. Heb je deze wel ontvangen? Hierna ontvang je de sms code. Komt de sms wel binnen als je de sim in een ander toestel test?

 

Ik hoor het graag.

Groetjes,
Ashley

ik heb de esim verwijderd & probeert nu te installeren bij andere mobiel. waarom moet ik klantenservice bellen? (wacht al voor 20 minuten). kunnen jullie niet automatisch code sturen naar mijn email?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @anton08,

Bedankt voor je bericht. Het is momenteel erg druk waardoor het contacteren van de klantenservice langer kan duren dan normaal. Onze excuses hiervoor.

Je kan de esim opnieuw installeren met de code of via IDEAL verificatie. Mocht IDEAL niet lukken kan ik de code versturen. 

Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley

Reageer