Skip to main content
Mijn simkaart is geblokkeerd. Nu kan het zijn dat het enige tijd niet gebruikt was, maar mijn vraag is of deze weer gedeblokkeerd dan worden. Ik wil hetzelfde nummer behouden
Hoi Sophievr,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat vervelend dat je nummer is geblokkeerd! Ik zie dat je een Prepaid aansluiting had en dit hebt laten omzetten naar een Sim Only. Ik zie echter een ander nummer dat gekoppeld is aan de Sim Only aansluiting. Was het de bedoeling dat je het nummer van de Prepaid aansluiting mee zou nemen naar de Sim Only aansluiting?



Dit is dan niet helemaal goed gegaan. Laat je het zo snel mogelijk weten? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.



De Prepaid aansluiting is niet meer te gebruiken, maar de Sim Only aansluiting wel.



Groetjes,

Ilias
Hoi Ilias, bedankt voor je snelle reply. Ik heb meerdere mobiele nummers op mijn account staan. Het nummer 06xxxxxxxx zou ik graag willen omzetten naar een Sim Only, maar dan moet deze eerst ge-deblokkeerd worden.Kun je dit regelen?

Bedankt!

Groet, Erik
Hoi Sophievr,



Zoals je ziet heb ik je reactie enigszins aangepast. Dit is namelijk een openbaar forum en het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen je 06-nummer kan zien. Moderators hebben altijd toegang tot je gegevens, en als we een ander nummer nodig hebben zullen we om een privébericht vragen :)



Er is wel één van jouw aansluitingen overgezet naar een abonnementsvorm, maar dit is niet het nummer wat jij noemt. Is hier iets fout gegaan of wil je met twee nummers overstappen naar Sim Only?



Ik kan in dat geval aan onze technische afdeling vragen of ze de te behouden aansluiting kunnen deblokkeren, zodat je alsnog kunt overstappen met het juiste nummer. Zodra ik weet of dit mogelijk is, laat ik het je weten.



Groetjes,

Sean
Hoi Sean, ik had nog geen reactie van je gekregen nav de post. Je zou het bij de technische afdeling navragen... Groet, Erik
Hoi Sophievr,



Mijn excuses voor de late reactie. Ik wachtte nog op een reactie op de vraag of je met het verkeerde nummer bent overgestapt.



Je aansluiting is gedeblokkeerd 😃 Ik heb je per e-mail een nieuw wachtwoord toegestuurd voor Mijn Simyo.nl. Als je daar inlogt, kun je via de overstapbutton overstappen naar een Sim Only. Wij zullen vervolgens binnen twee werkdagen je nummer overzetten.



Laat je me weten of dit is gelukt?



Groetjes,

Sean

Reageer