.

Beantwoord

Waarom kan ik geen 090x nummer bellen?

  • 10 July 2016
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Badge
Waarom kan ik geen 090x nummers bellen wordt toch van mijn beltegoed af gehouden.
icon

Beste antwoord door franswon 10 July 2016, 19:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo xxxxx-2016,

Welkom op het Simyo Forum.

Omdat het niet de bedoeling is dat je het woord Simyo/simyo in je gebruikersnaam vermeldt zal een moderator deze naam aanpassen.

Het is een bewuste keuze van Simyo om de 090x nummers niet toe te staan, dit geldt ook voor SMS-diensten met dure abonnementen.

Dit ter bescherming van de klant tegen torenhoge rekeningen. Je hebt gelijk dat het van je beltegoed afgaat maar....het gesprek wordt afgemaakt, ook als je daardoor beneden 0 minuten komt, je krijgt dan een negatief saldo met het buitenbundeltarief. Jij bent dan misschien wel zo verstandig om het precies in de gaten te houden, maar dat geldt niet voor iedereen, beter gezegd voor de meeste mensen niet denk ik.

Of Simyo dit beleid zal wijzigen? Ik denk het niet.
Badge
Bel via prepay dan is op .op
Reputatie 7
Badge +9
Nee, ook via prepaid kan je diep in het rood komen, ook daar wordt het gesprek afgemaakt.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Oymis-2016,

Welkom op het forum.

Het is helaas niet mogelijk om naar 090x-nummers te bellen bij Simyo om de reden die franwon heeft genoemd. Je kunt wel naar 0900-nummers bellen, wanneer je het aanzet op Mijn Simyo. Heb je hier nog verder vragen over?

@franswon bedankt voor je antwoorden!

Groetjes,
Caspar
Badge
Bedankt allemaal voor reacties .
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Oymis-2016,

Heel graag gedaan! 🙂

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer