Skip to main content
antwoord

Waarom kan ik bepaalde SMS berichten niet ontvangen?

• August 29, 2025
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Hallo allemaal, dit is mijn eerste keer op dit forum dus ik weet niet goed hoe dit allemaal werkt, maar hierbij mijn vraag. Er is een artiest die een concert gaat geven en daarvoor kan je je registreren om bij een eerdere ticketsale te zijn. Om dit te doen moet je je telefoonnummer ingeven waarna je een bericht via SMS krijgt met een code om verder te gaan. Nu is het alleen zo dat ik die code niet binnen krijg, wat ik ook probeer. Ik heb het idee dat er iets geblokkeerd is bij mij, aangezien ik het ook op andere telefoons heb geprobeerd (ook telefoons met een Simyo abonnement), en daar werkt het allemaal feilloos en krijg ik het SMS bericht binnen in enkele seconden. Ik heb al gekeken naar mijn instellingen en in de Simyo app, maar ik kan daar helemaal niks vinden. Ook is de klantenservice nu dicht, dus kan ik daar ook niet om hulp vragen. Iemand die toevallig een idee heeft wat hier mis kan gaan? Ik heb onbeperkt bellen en SMS, dus daar kan het ook niet aan liggen. Alvast dank!

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@brittkleemans,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je op dit moment al contact hebt met onze klantenservice. Mocht ik je toch nog ergens bij kunnen helpen laat het dan gerust weten! 

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • September 1, 2025

Hoi ​@brittkleemans,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je op dit moment al contact hebt met onze klantenservice. Mocht ik je toch nog ergens bij kunnen helpen laat het dan gerust weten! 

Groetjes,
Amy