Sinds een week kan ik geen verbinding meer maken met het KPN netwerk waardoor ik dus niet meer kan bellen/sms'en/internetten.
Wat ik al heb geprobeerd:
- telefoon 10 minuten uitzetten (wel 2 uur)
- aanmelden op Belgisch en Nederlands netwerk, zonder succes
- simkaart in ander toestel gestopt, werkt niet
- andere simkaart in mijn toestel gestopt, die simkaart doet het wel
- gewisseld tussen gsm en WCDMA en automatisch, maakt ook geen verschil
Simkaart heeft het wel degelijk gedaan de week ervoor. Bij de instellingen krijg ik ook niet te zien welk nummer ik heb. Simkaart is sinds 1 december in gebruik en sinds 3 december nummerbehoud gekregen.
Samsung Galaxy SIII mini, simlock vrij, al verschillende providers gehad.
Help!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Lila1 en de rest die dit bericht lezen. Ik heb het zelfde probleem zoals jij. Geen Internet of Belen of smsen. Niks. Zelfs nieuwe wifi bronnen worden niet geaccepteerd en in verbinding gebracht. Heb ook zelfde dingen geprobeerd die jij ook deed. Heeft niks geholpen. Snap er echt niks van. Hoop dat iemand dit kan uitleggen!!!!!!
Hoi LiLa1 en Gginaa,
Welkom om het Simyo Forum!
Wat gek dat jullie beiden geen verbinding met het KPN netwerk kunnen maken. Ik wil jullie vragen om handmatig het KPN netwerk te selecteren in jullie telefoons. Ik heb jullie simkaarten een reset gegeven. Als jullie je telefoon opnieuw opstarten, moeten jullie weer gebruik van de aansluitingen kunnen maken. Mocht dit niet helpen, dan wil ik jullie vragen om de simkaart in een andere telefoon te plaatsen. Als je dan merkt dat het probleem blijft bestaan, laat het dan even weten.
@Gginaa, over verbindingen met WiFi netwerken kan ik helaas niets zeggen. Dat lijkt eerder op een toestelprobleem. Heb je gecontroleerd of je hier op andere adressen ook last van hebt?
Laten jullie weten of mijn instructies geholpen hebben?
Groetjes,
Estelle
Welkom om het Simyo Forum!
Wat gek dat jullie beiden geen verbinding met het KPN netwerk kunnen maken. Ik wil jullie vragen om handmatig het KPN netwerk te selecteren in jullie telefoons. Ik heb jullie simkaarten een reset gegeven. Als jullie je telefoon opnieuw opstarten, moeten jullie weer gebruik van de aansluitingen kunnen maken. Mocht dit niet helpen, dan wil ik jullie vragen om de simkaart in een andere telefoon te plaatsen. Als je dan merkt dat het probleem blijft bestaan, laat het dan even weten.
@Gginaa, over verbindingen met WiFi netwerken kan ik helaas niets zeggen. Dat lijkt eerder op een toestelprobleem. Heb je gecontroleerd of je hier op andere adressen ook last van hebt?
Laten jullie weten of mijn instructies geholpen hebben?
Groetjes,
Estelle
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.