.

Beantwoord

Waarom kan het ziekenhuis mij niet bellen?

  • 4 December 2023
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb al een aantal weken problemen met gebeld te worden vanuit het ziekenhuis. Ik krijg geen oproepen meer binnen van hun. Vaak krijg ik achteraf een melding van een gemiste oproep, maar ook regelmatig krijg ik geen melding en hoor ik achteraf pas dat ze me geprobeerd hebben te bellen.

Ik heb al vaak geprobeerd om mijn mobiel helemaal opnieuw op te starten maar zonder resultaat.

Hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen valt?

 

Met vriendelijke groet,

Sanne

icon

Beste antwoord door Amy 5 December 2023, 15:46

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @SanneBaars,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je niet gebeld jan worden vanuit het ziekenhuis! 

Kan je alleen niet gebeld worden door het ziekenhuis of kunnen meerdere nummers jou niet bereiken? Krijgt het ziekenhuis een bepaalde melding te horen wanneer ze jou proberen te bellen? 

Heb je ook geprobeerd om de simkaart in een ander toestel te testen? Zo kunnen we sneller achterhalen waar het probleem zich bevindt. Ook zie ik dat je een verouderde simkaart hebt, ik kan je kosteloos een nieuwe simkaart opsturen zodat we zeker weten dat het niet aan de simkaart ligt. 

Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Dan maak ik dit voor je in orde 😊.

Groetjes,
Amy

Ik heb hetzelfde probleem. Een ziekenhuis 088 nummer belt maar het gaat niet over op mijn mobiel. Ik kan ze wel bellen.

Vandaag blijkt ook een probleem met de de apotheek bellen. Als ik bel dan horen ze mij niet, ik hoor ze wel.

De apotheek heeft ook 088 nummer. Ik kan wel door de huisarts, met 088 nummer, gebeld worden. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Soenita,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je niet gebeld kan worden door het ziekenhuis en de apotheek jou niet hoort! 

Heb je de simkaart ook al in een ander toestel getest? Ik zie namelijk dat jouw simkaart verouderd is. Mocht je ook een nieuwe simkaart willen dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Dan maak ik dit voor je in orde 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer