Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik heb al een aantal weken problemen met gebeld te worden vanuit het ziekenhuis. Ik krijg geen oproepen meer binnen van hun. Vaak krijg ik achteraf een melding van een gemiste oproep, maar ook regelmatig krijg ik geen melding en hoor ik achteraf pas dat ze me geprobeerd hebben te bellen.
Ik heb al vaak geprobeerd om mijn mobiel helemaal opnieuw op te starten maar zonder resultaat.
Hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen valt?
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je niet gebeld jan worden vanuit het ziekenhuis!
Kan je alleen niet gebeld worden door het ziekenhuis of kunnen meerdere nummers jou niet bereiken? Krijgt het ziekenhuis een bepaalde melding te horen wanneer ze jou proberen te bellen?
Heb je ook geprobeerd om de simkaart in een ander toestel te testen? Zo kunnen we sneller achterhalen waar het probleem zich bevindt. Ook zie ik dat je een verouderde simkaart hebt, ik kan je kosteloos een nieuwe simkaart opsturen zodat we zeker weten dat het niet aan de simkaart ligt.
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je niet gebeld jan worden vanuit het ziekenhuis!
Kan je alleen niet gebeld worden door het ziekenhuis of kunnen meerdere nummers jou niet bereiken? Krijgt het ziekenhuis een bepaalde melding te horen wanneer ze jou proberen te bellen?
Heb je ook geprobeerd om de simkaart in een ander toestel te testen? Zo kunnen we sneller achterhalen waar het probleem zich bevindt. Ook zie ik dat je een verouderde simkaart hebt, ik kan je kosteloos een nieuwe simkaart opsturen zodat we zeker weten dat het niet aan de simkaart ligt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.