Skip to main content
Beantwoord

Waarom is nummerportering nog niet doorgevoerd?

• January 9, 2026
  • 5 reacties
  • 26 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedenavond,

Vandaag is bij mij de nummerportering niet doorgegaan. Het nummer zou tussen 08:00-12:00 uur overgezet worden. Dus al 2 keer gebeld met de KS. Ik moet nog maar geduld hebben, het gaat normaal altijd goed! Zie ik dus dat het forum hier vol staat met meldingen over porteringen die niet goed gaan. Nu heb ik fora van andere providers niet bekeken maar ik kan me haast niet voorstellen dat het elders ook zoveel problemen oplevert. Ik heb meermaals mijn nummer meegenomen naar een andere provider en ook via mijn werk best wel veel nummers overgezet. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het niet goed ging, maar dit was niet bij Simyo. Het zal hopelijk goed gaan, maar ik ben wel huiverig mocht ik ooit besluiten weg te gaan, alhoewel ik daar nu wel zwaar over aan het denken ben. 

Misschien dat een moderator hier iets in kan betekenen en ik niet nog dagen moet wachten.

Beste antwoord door Luigi

@Amy ,

Mag ik je een PB sturen over de inlog van het forum?

Louis

5 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • January 12, 2026

Hoi ​@Luigi,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je zo lang hebt moeten wachten voor het afronden van het nummerbehoud. Dat is natuurlijk geen fijne start, onze oprechte excuses hiervoor. 

Ik zie dat het nummer inmiddels overgezet zou moeten zijn en je de eSIM ook hebt geïnstalleerd. Werkt alles naar behoren? 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Helper
  • January 12, 2026

Hoi ​@Luigi,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te zien dat je zo lang hebt moeten wachten voor het afronden van het nummerbehoud. Dat is natuurlijk geen fijne start, onze oprechte excuses hiervoor. 

Ik zie dat het nummer inmiddels overgezet zou moeten zijn en je de eSIM ook hebt geïnstalleerd. Werkt alles naar behoren? 

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Goedemorgen ​@Amy ,

Het is inderdaad gelukt. Alleen heb ik nog wat gedoe gehad om mijn nummer correct in iMessage en FaceTime te krijgen. Deze bleef maar op het tijdelijke Simyo nummer staan. Ik heb nu een simwissel gedaan naar een Android en daarna weer terug naar een iPhone en nu staat het nummer ook juist. Me happy😃!

Groet,
Louis

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • January 12, 2026

Hoi ​@Luigi,

Wat fijn dat alles weer werkt! Veel plezier met je nieuwe aansluiting 😊.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Helper
  • antwoord
  • January 12, 2026

@Amy ,

Mag ik je een PB sturen over de inlog van het forum?

Louis

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • January 12, 2026

Hoi ​@Luigi,

Als het om privégegevens gaat kan je mij inderdaad een privébericht sturen.

Groetjes,
Amy