Beste,
Mijn contract loopt af op 2 november, welke datum vul ik in voor opzeggen en nummerbehoud
Hij wordt namelijk telkens geweigerd, krijg ik als melding
hoor het graag
groet john
Bladzijde 1 / 1
Hoi GJHKerstholt, welkom op het Simyo forum!
Ik heb jouw topic verplaatst naar het forumonderdeel Nummerbehoud. Daar kunnen andere forumbezoekers met dezelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.
In je gegevens zie ik inderdaad dat je nummerbehoud telkens wordt afgewezen door je vorige provider :(
De reden is elke keer dat de gewenste overstapdatum niet mogelijk is. Wanneer je met hen contact hierover opneemt kunnen zij je hier meer informatie over geven.
Ik heb jouw topic verplaatst naar het forumonderdeel Nummerbehoud. Daar kunnen andere forumbezoekers met dezelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.
In je gegevens zie ik inderdaad dat je nummerbehoud telkens wordt afgewezen door je vorige provider :(
De reden is elke keer dat de gewenste overstapdatum niet mogelijk is. Wanneer je met hen contact hierover opneemt kunnen zij je hier meer informatie over geven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.