Skip to main content
Onlangs heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Ben, aangezien ik een prepaid abonnement bij jullie had en dit maandelijks opzegbaar is heb ik nummerbehoud bij Ben aangevraagd.



Ik kreeg echter een paar dagen geleden een e-mail van Ben dat dit verzoek door jullie is afgewezen met als reden dat ik al een lopend verzoek voor nummerbehoud zou hebben. Erg vreemd aangezien ik nog nooit eerder een nieuw abonnement heb afgesloten, en dus al helemaal geen nummerbehoud heb aangevraagd. Kunnen jullie mij vertellen waarom dit verzoek is afgewezen en of dit eventueel alsnog op te lossen is?



M.v.g,



Aidan Huliselan
Hoi aidanhuliselan, welkom op ons forum! En wat jammer dat je ons gaat verlaten :(



Je hebt bij ons op dit moment een maandelijks opzegbaar abonnement, waardoor je één maand opzegtermijn hebt.

Je nieuwe provider heeft op 18 juni een verzoek ingediend voor nummerbehoud en deze is op 19 juni behandeld en goedgekeurd. Op 20 juli zal je nummer worden overgedragen naar je nieuwe provider en stopt je abonnement bij ons :,(



Wat apart dat je dan een bericht hebt gekregen dat wij het afgekeurd hebben :? Zou je het nog eens kunnen dubbelchecken bij ze?

Reageer