.

Beantwoord

Waarom is mijn zoon onbereikbaar?

  • 15 June 2018
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Mijn telefoon (eigenlijk die van mijn zoon) is niet bereikbaar, ook kan er niet mee gebeld worden. Het beltegoed is ruim voldoende. In het verleden is het beltegoed negatief geweest, toen heb ik er geld op gezet. Saldo is nu iets van 17 euro positief. Nu blijkt dat hij telefonisch niet bereikbaar is (waarschijnlijk vanaf het moment dat het saldo negatief is geweest).

Via het forum zag ik een mogelijkheid om eventuele doorschakelingen op te heffen. Bij het bellen van deze code krijg ik om mijn telefoon de melding: "Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code Alles voor Alle basisservices."

Vraag: hoe kan ik dit probleem oplossen? Dient er wellicht iets (technisch) gereset te worden?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Ashweeta 16 June 2018, 11:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Simyo Tim,

Welkom op het Forum! Je hebt een leuke Forum naam :)

Onhandig dat je zoon telefonisch niet bereikbaar is. Ik heb zijn aansluiting bekeken. In april is hij in de min komen te staan met het beltegoed. Maar dat was allemaal opgelost. Hij heeft daarna gewoon kunnen bellen en sms'en in mei. Dit kan je ook terugzien op Mijn Simyo.

Het beltegoed is € 17,70. En ik zie dat zijn simkaart actief op het netwerk staat. Dat is mooi! Heb je zijn telefoon opnieuw opgestart? Het kan zijn dat zijn simkaart opnieuw in zijn telefoon aangemeld moet worden. Dan is het opnieuw opstarten een oplossing.

Was zijn nummer wel doorgeschakeld naar een ander nummer? Als dat niet zo was, gaat het opheffen hiervan niet lukken.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer