Dag,
Als ik wil bellen of smsen geeft mijn telefoon aan dat ik niet aangemeld ben bij het netwerk/ dat de service niet beschikbaar is. Waar kan het aan liggen?
Groetjes Charlotte
Bladzijde 1 / 1
Hoi charlotte1996,
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat enorm vervelend dat je niet kunt bellen en/of sms'en, omdat het toestel aangeeft dat je niet aangemeld bent bij het netwerk. Hier wil ik je natuurlijk heel graag bij helpen.
Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Eventuele storingen tussen de simkaart en het netwerk worden dan weggewerkt. Kun je voor tien minuten jouw toestel uitgeschakeld laten en vervolgens weer aanzetten? Ik verwacht dat dit de oplossing zal bieden.
Als dit niet het geval is, kun je dan een kruistest uitvoeren? Dat houdt in dat je jouw simkaart in een ander toestel plaatst en een andere simkaart in je eigen toestel plaatst. Aan de hand van deze kruistest kunnen wij vaststellen of het ligt aan de simkaart of aan het toestel.
Laat je het weten?
Groetjes,
Ilias
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat enorm vervelend dat je niet kunt bellen en/of sms'en, omdat het toestel aangeeft dat je niet aangemeld bent bij het netwerk. Hier wil ik je natuurlijk heel graag bij helpen.
Ik heb meteen een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Eventuele storingen tussen de simkaart en het netwerk worden dan weggewerkt. Kun je voor tien minuten jouw toestel uitgeschakeld laten en vervolgens weer aanzetten? Ik verwacht dat dit de oplossing zal bieden.
Als dit niet het geval is, kun je dan een kruistest uitvoeren? Dat houdt in dat je jouw simkaart in een ander toestel plaatst en een andere simkaart in je eigen toestel plaatst. Aan de hand van deze kruistest kunnen wij vaststellen of het ligt aan de simkaart of aan het toestel.
Laat je het weten?
Groetjes,
Ilias
Hoi, nu heb ik weer hetzelfde probleem. Kun je weer eens resetten?
Hi Charlotte,
Welkom terug op het Simyo Forum!
Dus je hebt weer problemen met het vinden van een netwerk? Onhandig zeg. Heb je al gekeken of het opnieuw plaatsen van de simkaart werkt? Of het handmatig zoeken van een netwerk? Ben je in het buitenland, of in Nederland.
Ik heb in ieder geval een reset op de simkaart uitgevoerd. Zet je telefoon een kwartier uit. Ik hoor graag of je daarna weer een netwerk kan vinden :)
Groetjes,
Niels
Welkom terug op het Simyo Forum!
Dus je hebt weer problemen met het vinden van een netwerk? Onhandig zeg. Heb je al gekeken of het opnieuw plaatsen van de simkaart werkt? Of het handmatig zoeken van een netwerk? Ben je in het buitenland, of in Nederland.
Ik heb in ieder geval een reset op de simkaart uitgevoerd. Zet je telefoon een kwartier uit. Ik hoor graag of je daarna weer een netwerk kan vinden :)
Groetjes,
Niels
Hoi Niels,
Het is niet gelukt om het via deze manier op te lossen. Heb je nog andere ideeën voor een oplossing. Ik ben elke dag in zowel NL als buitenland. Het functioneert in beide landen niet.
Groetjes,
Charlotte
Het is niet gelukt om het via deze manier op te lossen. Heb je nog andere ideeën voor een oplossing. Ik ben elke dag in zowel NL als buitenland. Het functioneert in beide landen niet.
Groetjes,
Charlotte
Hi Charlotte,
Wat jammer dat het nog steeds niet werkt! Ik wil je graag een vervangende simkaart toesturen (kosteloos, natuurlijk!). Kan ik dat gewoon sturen naar het adres dat bij ons bekend is?
Groetjes,
Jihane
Wat jammer dat het nog steeds niet werkt! Ik wil je graag een vervangende simkaart toesturen (kosteloos, natuurlijk!). Kan ik dat gewoon sturen naar het adres dat bij ons bekend is?
Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,
Ja, dat zou fijn zijn. Het opgegeven adres klopt nog.
Groetjes,
Charlotte
Ja, dat zou fijn zijn. Het opgegeven adres klopt nog.
Groetjes,
Charlotte
Hoi Charlotte,
Je gratis vervangende simkaart is onderweg! Houd je ons op de hoogte?
Groetjes,
Kevin
Je gratis vervangende simkaart is onderweg! Houd je ons op de hoogte?
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.